صنایع غذایی> اقتصاد غذا - شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) برای ششمین سال موفق به کسب عنوان صادر کننده نمونه ملی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، این شرکت برای ششمین سال موفق به کسب عنوان صادر کننده نمونه ملی و دریافت تندیس صادر کننده نمونه ملی شد.

مهندس رومی، مدیرعامل صنایع شیر ایران: یکی از استراتزی های تدوین شده و اهداف صنایع شیر ایران را ارتقاء صادرات محصولات لبنی به خصوص در شرایط پساتحریم و با توجه به رفع موانع تولید و صادرات با برداشته شدن تحریم ها دانست و افزود: شرکت صنایع شیر ایران ضمن حفظ کیفیت  و ارتقاء کیفیت محصولات با تمام توان در جهت افزایش صادرات غیر نفتی در راستای اهداف دولت تدبیر و امید تلاش خواهد نمود.
وی افزود: صنایع شیر ایران با صادرات 120 میلیون دلاری در سال گذشته و با اتکاء بر کیفیت محصولات و بهره گیری از توان سخت افزاری و نرم افزاری خانواده بزرگ پگاه این افتخاررا دارد تا با شایستگی محصولات خود را به 24 کشور جهان صادرات نموده و ضمن ارز آوری برای کشور موجب ارتقاء برند و افزایش اعتماد به محصولات صنعت غذا کشورمان در کشورهای مختلف جهان شده است.

رومی در ادامه ضمن اشاره به رویکردهای دولت در کمک به صادرات و صادرکنندگان نمونه خواستار اولویت بندی شرکت ها و صادرکنندگان در طرح های دولت و بانک ها شد و گفت: درواقع باید ترتیبی اتخاذ شود که سودهای بانکی برای شرکت هایی که صادرکننده ممتاز و نمونه کشوری و استانی محسوب می شوند، متفاوت محاسبه شود.
وی ضرورت حذف قوانین و مقررات دست وپاگیر را خاطرنشان کرد و اظهار داشت: برخی از سیاست های تجاری که مزاحم است و توان رقابتی تولیدکنندگان را در عرصه صادراتی تضعیف می کند، باید حذف شود.
لازم به یادآوری است که شرکت صنایع شیر ایران برای دومین سال پیاپی به عنوان  شرکت سرآمد در صنعت لبنی کشور موفق به کسب لوح وتندیس شد.

کسب عنوان سرآمدی در صنایع لبنی کشور طی مراسمی به مناسبت  روز جهانی غذا  در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی که از سوی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کانون انجمن های صنفی صنایع غذائی برگزار گردید، شرکت صنایع شیر ایران طی دوسال 93 و94 برای دومین بار موفق به اخذ تندیس شرکت سرآمد صنایع لبنی از سوی برگزار کنندگان شد.

همچنین در این مراسم شرکت های تحت پوشش صنایع شیر ایران موفق به کسب 8 نشان سیب سلامت گردید که عبارتند از شرکت پگاه فارس با 4 نشان، شرکت پگاه اصفهان با 3 نشان و آذربایجان شرقی 1 نشان سلامت (سیب سبز) در مجموع 8 نشان اخذ شده را شامل می  شوند.

در مجموع شرکت صنایع شیر ایران(پگاه) تا کنون موفق به اخذ 21 نشان سیب سلامت شده است.
لازم بذکر است شرکت پگاه گلپایگان در روز جهانی استاندارد ، بعنوان واحد نمونه تولید ملی شناخته شد.
کد خبر a0d307e12335478c8bb38d3245a6b25e

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =