صنایع غذایی> مریم ربیع گیلانی- محصول جدید آبمیوه های گازدار گروه صنایع غذایی شیرین عسل با برند اسکای از کنسانتره طبیعی میوه تهیه و فاقد مواد افزودنی روانه بازار شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا، به نظر می رسد، نوشيدني گازدار اسکاي انگورقرمز از جمله نوشیدنی های پر طرفدار این برند جدید باشد.
این نوشیدنی علاوه بر طعم خوشایند، سرشار از آنتي اکسيدان هاي طبيعي است که برای بدن بسیار مفید است .
با توجه به توزیع مناسب محصولات شرکت شیرین عسل و گسترش فروشگاه های عرضه مستقیم این شرکت در سراسر کشور ،پیش بینی می شود استقبال مناسبی از این نوشیدنی گازدارصورت پذیرد.
لازم به ذکر است گروه صنایع غذایی شیرین عسل ازبزرگترین مجموعه های صنایع غذایی در ایران و منطقه است که اکنون چندین شرکت و برند درزیرمجموعه این شرکت به فعالیت می پردازند.

این مجموعه اقتصادی در ابتدا با توليد انواع شيريني و شكلات و محصولات كاكائو کارش را آغاز کرد و در حال حاضر پروسه توسعه محصول و برند را درپیش گرفته است.

یونس ژائله،موسس ومالک شرکت شیرین عسل است وبا شعار "ازدانه تا قفسه" به دنبال ایجاد یک مجموعه متشکل صنعتی و یک زنجیره اقتصادی کامل است.

ویژگی های نوشيدني گازدار اسکاي انگورقرمز

تهيه شده از کنسانتره طبيعي ميوه

فاقد مواد افزودني

سرشار از انواع ويتامين ها

سرشار از آنتي اکسيدانهاي طبيعي (باعث پيشگيري از ايجاد تومور هاي سرطاني مي گردد و همچنين به ترميم سلول هاي آسيب ديده کمک مي کند)

سرشار از انرژي

 سرشار از Flavonoids  بالا برنده  HDL  خون (کلسترول مفيد)

پايين آورنده فشار خون
کد خبر a2121b00633a4124a79fb4acf3fed9ce

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    3 0
    واقعا کنسانتره آنتی اکسیدان دارد؟ آیا فلاونوید ها درکنساتره وجود دارد؟ آیا بالا رفتن hdlخون خوب است؟ آیا کنسانتره غیرطبیعی میوه هم داریم؟ سرشار ازانواع ویتامین ها یعنی کدام ویتامین ها وچقدر در هرگرم؟