۰ نفر
۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
فودپرس - چهل و یکمین شماره ماهنامه اقتصاد سبز ویژه آذر 93 با حال و هوایی متفاوت و به سردبیری محمدرضا جمشیدی منتشر شد.

به گزارش فودپرس، «ایجاد ناامنی غذایی برای رسیدن به امنیت غذایی؟!» عنوان سرمقاله این شماره «اقتصاد سبز» است که به قلم سردبیر نوشته شده و به تبعات ناگوار اظهارنظرهای متولیان بهداشتی کشور برای یک صنعت پرداخته و 4 نکته حایز اهمیت در این رویه نامطلوب را تحلیل کرده است.
«بذری که ترک ها در دل ایرانی‌ها می‌کارند»، عنوان سخن ماه و «بنکدار، نبض بازار و بازوی پرقدرت تجارت» عنوان گزارش اصلی این نشریه وزین است.
«آقای دوربین» بخش جدیدی است که به این نشریه افزوه شده و ضمن تنوع بخشیدن به محتوای مجله بخش کشاورزی را از زاویه‌ای دیگر به تصویر کشیده است.
خداحافظی کارکنان بانک کشاورزی و تشکل‌ها با طالبی و خوشامدگویی به شهیدزاده، شاهرخ ظهیری: «کانون» برآینده همه تشکل‌های صنایع غذایی نیست، دکتر سیدمحمد حسینی: فراکسیون صنایع غذایی مجلس را احیا می‌کنم، مهندس جمال حسین‌زاده: فعلا همه چیز ممنوع است!، مهندس حسین چمنی: تصویب لایحه‌ای برای هزینه‌دار کردن اظهارنظرهای مخرب یک صنعت، «افزایش قیمت» راهکار تولید اقتصادی و بهداشتی نان، مهندس مهدی خانمحمدی: ساخت ماشین‌آلات صنعت نان با یک‌پنجم قیمت نمونه‌های خارجی، فراز و فرودهای بازار روسیه، ریل‌گذاری حرکت توسعه‌ای قطار روابط عمومی جهاد کشاورزی، دکتر عظیم فضلی‌پور: تشبیه بازار حلال ایران به فیل در تاریکخانه مولانا، تایفور چانلایان:‌ تسهیلات با بهره صفر درصد برای تولیدکنندگان بذر! قدرت‌نمایی «کاله»، «چی‌توز»، «سه‌نان»، «لادن/بهار»، «گلها» و «تک‌ماکارون» در نظرسنجی مصرف‌کنندگان از جمله اهم مطالب این نشریه وزین است.
افزایش قیمت موتور ماشین‌آلات کشاورزی با روغن نخل، افزایش 100 درصدی صادرات محصولات «پگاه تهران»، کشاورزی پست‌مدرن، صفحات ویژه استان اصفهان، سرگرمی‌های کشاورزی، دنیای نمایشگاه‌ها ازجمله دیگر مطالب برجسته این نشریه است.

علاقمندان جهت مطالعه منظم «اقتصاد سبز» می‌توانند با شماره تلفن 66560681 تماس حاصل نمایند.
کد خبر adcd80f3689541babab302f657d21dff

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =