فود پرس - سومین نمایشگاه محصولات حلال از تاریخ 17 الی 19 آذرماه 1393 در شارجه امارات برگزار می شود.

به گزارس فودپرس، مسلمانان بیش از یک سوم جمعیت جهان را به خود اختصاص می دهند. 1.6 میلیارد مصرف کننده محصولات حلال به دنبال تولیدات حلال با ترکیبات حلال هستند. این یک بازار مصرف در حال رشد است و داشتن تائیدیه یا گواهینامه برای دسترسی به چنین بازار عظیمی الزامی است.
بازار ترکیبات حلال در جهان در حال رشد 7.2 درصدی در سال است که بازار محصولات نهایی را با مجموع 369 میلیارد دلار ارائه می نماید. اقتصاد جهانی اسلامی ارزش بالقوه 6.7 میلیارد دلاری دارد که این عدد بیشتر از اقتصاد همه کشورهای دنیا به جز چین و آمریکاست و ارزش دارایی های مالی اسلامی بالغ بر 1.35 تریلیون دلار است که انتظار می رود به رشد سالیانه 15 تا 20 درصدی در بازارهای اصلی برسد.
ارزش بالقوه دارایی های بانکی اسلامی در بازارهای اصلی 4.1 هزار میلیارد دلار است و کشور مالزی، ترکیه و امارات متحده عربی سه مقصد عمده سفرهای بین المللی مسلمانان است از این رو برگزاری نمایشگاههای بزرگ و پرمخاطب محصولات حلال در کشورهای اسلامی نقش بسزایی در رشد بازارجهانی این تجارت دارد و نمایشگاه محصولات حلال سال که در 1392 این نمایشگاه  با 125 غرفه دار از 26 کشور جهان در نمایشگاه شارجه حضور داشتند. 210 نماینده ثبت نام شده در کنگره محصولات حلال وجود داشت.
حضور غرفه داران از الجزایر، استرالیا، مصر، آلمان، هندوستان، ایران، ایتالیا، گرجستان، لبنان، مالزی، هلند، پاکستان، اسپانیا، تایلند، ترکیه، امارات متحده عربی و ایالات متحده آمریکا، چین، اندونزی، ژاپن، کره و لیبی چشمگیر بود.
همچنین حمایت های قوی صنعتی از گوشت و دام زنده استرالیا و بانک اسلامی امارات به عنوان اسپانسرهای طلایی نمایشگاه بودند.
این نمایشگاه در خاورمیانه برای سومین بار از تاریخ 17 الی 19 آذرماه 1393مجددا برگزار خواهد شد که مرکز نمایشگاههای بین المللی شارجه محل برگزاری این رویداد بزرگ خواهد بود  و حضور شرکتهای ایرانی توليدكننده محصولات غذایی، آرایشی و بهداشتی و دارویی، و تجار و صادركنندگان توانمند ايراني در زيرگروههاي مرتبط خدمات فني و مهندسي اين گردهمايي بين المللي بازرگاني بسیار ارزشمند و حائز اهمیت در توسعه ملی و فرایند صادرات خواهد بود.
شرکت بین المللی بازرگانی ایدرو  با کسب مجوز از مرکز توسعه تجارت ایران و همکاری شرکت آفتاب راهبر ایرانیان متولی هدایت و برگزاری پاویون اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در این رویداد بین المللی می باشند که علاقمندان با مراجعه به وب سایت رسمی شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو به نشانیwww.idro-fairs.com   و یا با تماس به  تلفنهاي 88753667-88754676،  یا  2~ 88673400 می توانند اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایند.
کد خبر ae9294ae94a44426baad85f092959491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =