صنایع غذایی> انتخابات مجمع عمومی انجمن کنسرو با حضور سه نفر از نمایندگان وزارتخانه‌های کار و اقتصاد و دارایی، در سلامت کامل و بر مبنای قانونی برگزار شد و نباید کسانی که موفق به اخذ رأی کافی نشده‌اند، با جنجال‌سازی رسانه‌ای، سلامت قانونی مجمع را زیر سؤال ببرند.



رییس سندیکای کنسرو با اعلام این خبر گفت: با وجود تعلیق‌شدگان، بیش از 90 نفر در این مجمع عضو هستند که تنها در صورتی مجمع شکل رسمی به خود می‌گیرد که تعداد حاضرشوندگان بیش از یک‌سوم باشد؛ لذا در انتخابات مجمع نیز پس از تکمیل شدن تعداد، دستور جلسه آغاز شد و بر اساس دستور جلسه‌ای که تصویر آن هست و امکان انتشار آن وجود دارد، کسانی که ادعای معجول بودن انتخابات مجمع را دارند، به‌عنوان نخستین شرکت‌کنندگان به امضای آن پرداخته‌اند.

احمد آزادمرد افزود: بازرسی که معتقد است انتخابات به‌صورت غیرقانونی برگزار شده، در برگزاری انتخابات در سمت یک بازرس در این جلسه حضور داشت و می‌توانست با اعتراض خود از ادامه جلسه جلوگیری کند، اما این فرد تا پایان جلسه حضور داشته و پس از اخذ نتیجه و عدم کسب رأی، اقدام به اعتراض و معجول خواندن انتخابات کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون از سوی وزارت کار و امور اجتماعی که نمایندگان آن در جلسه حضور داشتند، نامه‌ای مبتنی بر احراز تخلف در انتخابات مجمع ارائه نشده است و از همه اعضاء، چه کسانی که موفق به اخذ رأی برای حضور در هیئت‌مدیره مجمع شده و چه کسانی که رأی لازم را ندارند، تقاضا می‌شود به‌منظور تسهیل فعالیت مجمع، از مانع‌تراشی و جنجال‌سازی دوری کنند.

رییس سندیکای کنسرو ادامه داد: هفت نفر پس از رأی‌گیری به‌عنوان اعضاي هیات‌مدیره أنجمن شناخته شده‌اند که برای مدت سه سال، موظفند مسائل و مشکلات مربوط با سندیکای کنسرو را بررسی کرده و به‌عنوان تسهیلگر و یاور بخش، برای ایجاد پل با سازمان‌های دولتی و خصوصی اقدام کنند.



آزادمرد تصریح کرد: اعضای مجمع در واقع تلاش می‌کنند به منزله پل مرتبط با فراکسیون صنایع غذایی مجلس و انجمن‌های فعال در حوزه صنایع غذایی در بخش خصوصی و ارگان‌های دولتی زمینه را برای رونق فعالیت فعالان صنعت کنسرو فراهم کنند.

وی یادآور شد: بدین‌وسیله از همه فعالان صنعت و حاضران در مجمع انجمن کنسرو دعوت می‌شود برای حل مشکلات موجود در صنعت و برای رونق تولید در این حوزه دست به دست هم داده و اطمینان کامل داشته باشند که انتخابات مجمع بر مبنای قانونی برگزار شده و هیچ تخلفی صورت نگرفته است.


منبع:ایانا
کد خبر b5bd09cabf644d8e82cd9d1f762cd97d

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =