صنایع غذایی> شرکت مجتمع کشت و صنعت چین چین از کلیه سهامداران حقیقی و حقوقی خود به شرکت در مجمع عمومی جهت تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه دعوت به عمل آورد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فودپرس»، جزئیات برگزاری مجمع به شرح زیر است:

الف- زمان و محل برگزاری مجمع عمومی :
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-99A-189 مورخ 1399/10/21 از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 15:00 روز یکشنبه مورخ 1399/11/05 در استان خراسان رضوی ،شهر مشهد به آدرس بزرگراه شهید کلانتری – هتل پردیسان – سالن عطار برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

ب– دستور جلسه :  
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
 
سایر موارد
توضیحات:

اصلاح بند مربوطه در اساسنامه

ج-نحوه دریافت برگ حضور در جلسه :  

با توجه به ابلاغیه های ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و سازمان بورس و اوراق بهادار و در راستای رعایت بهداشت و حفظ سلامت سهامداران محترم مجمع عمومی فوق العاده شرکت صرفا با حضور حداکثر ۱۵ نفر اشخاص حقیقی و حقوقی و کسب حد نصاب قانونی لازم برای رسمیت جلسه برگزار می شود. لذا با عنایت به محدودیت اعمال شده همزمان با برگزاری مجمع عمومی فوق العاده شرکت، سهامداران محترم می توانند با مراجعه به شبکه اجتماعی اینستاگرام از طریق آدرس instagram.com/chinchincompanyوhttps://www.aparat.com/chinchinco در جریان برگزاری مجمع قرار گیرد. 
کد خبر b6973ba4971944dabae820f636d21e32

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =