۰ نفر
۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
غذا و تغذیه> سبزیجات(vegetables) از سالم‌ترین موادغذایی محسوب می‌شوند و استفاده از آن‌ها در غذا‌های اصلی و میان وعده‌ها بسیار حائز اهمیت است.

سبزیجات فواید زیادی برای سلامت بدن دارد و از بروز بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی، دیابت، سرطان و چاقی پیشگیری می کنند. مقدار سبزیجات مورد نیاز بدن با توجه به هرم راهنمایی غذایی به طور کلی روزانه 200 گرم است که این مقدار برای سالمندان بالای 70 سال و نوجوانان و کودکان کمتر است.

به منظور کاهش وزن, فرد باید از غذاهایی کم کالری(Calories) استفاده کرده و تحرک خود را نیز افزایش دهد، استفاده از سبزیجات در غذاهای اصلی و میان وعده ها بسیار حائز اهمیت است.

ما به شما نوشیدنی معرفی می کنیم که حاوی مواد مغذی مختلف است و به راحتی و به سرعت جذب بدن شما می شود.

نوشیدنی سبزیجات برای جوان سازی پوست و پاکسازی بدن

نوشیدن این نوشیدنی سبزیجات به افزایش انرژی روزانه شما کمک کرده و می توانید با توان و قدرت و احساس سرحالی به کار و فعالیت بپردازید.

این نوشیدنی انرژی زا کمک می کند تا pH بدن متعادل شود زیرا در صورت اسیدی شدن بیش از حد بدن سلامت فرد به خطر می افتد و بدن به محیطی مستعد برای ابتلا به بیماری تبدیل می شود همچنین مواد معدنی از اندام های حیاتی و استخوان ها تخلیه شده و منجر به ابتلا به پوکی استخوان می شود.

با تخلیه مواد معدنی از بدن و افزایش اسیدی شدن شرایط ابتلا به بیماری هایی مانند سرطان ایجاد می شود.

این نوشیدنی ضد پوکی استخوان عامل تقویت سیستم ایمنی بدن بدن محسوب شده و بدن شما را در برابر بیماریهای باکتریایی واکسینه می کند.

این نوشیدنی انرژی زا با احیای سلول های پوست عامل زیبایی و جوانسازی پوست بوده و یک روش ارزان برای مبارزه با پیری پوست محسوب و احساس جوانی را به شما هدیه می دهد.

نوشیدنی سبزیجات به پاکسازی بدن از سموم نیز کمک می کند.

طرز تهیه این نوشیدنی انرژی زا و مفید عامل زیبایی و جوانی پوست، ضدسرطان، ضد پوکی استخوان و تقویت کننده سیستم ایمنی بوده ذکر شده است.


دستورالعمل نوشیدنی انرژی زا و ضد پوکی استخوان

یک فنجان کلم کالی یا کلم سبز
نصف فنجان اسفناج
2 عدد ساقه کرفس
یک فنجان انگور سبز
یک عدد خیار
یک عدد سیب سبز
نصف آب لیمو
نصف فنجان برگ نعناع تازه

کافی است تا آب سبزیجات را گرفته و آنها را در مخلوط کن ریخته و نوشیدنی حاصل را بنوشید و از فواید این نوشیدنی ضد پوکی استخوان بهره مند شوید.

منبع:شفا آنلاین
کد خبر bb61458434ef40f0a970df37392f68a6

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =