صنایع غذایی> استفاده از گوشت حیوانات متفرقه در تولید سوسیس و کالباس در مشهد کذب است.


دبیر انجمن تولیدکنندگان فرآورده‌های گوشتی خراسان رضوی گفت: استفاده از گوشت حیوانات متفرقه در تولید سوسیس و کالباس در مشهد کذب است.

سعید کافی با اشاره به شایعات اخیر در فضای مجازی مبنی بر استفاده از گوشت حیوانات متفرقه در تولید سوسیس و کالباس در این شهر اظهار داشت: انجمن تولیدکنندگان فرآورده‌های گوشتی خراسان رضوی شدیداً این مسئله را تکذیب می‌کند و عدم صحت این مسئله به‌صورت رسمی و کتبی اعلام شده است.

دبیر انجمن تولید کنندگان فرآورده‌های گوشتی خراسان رضوی افزود: این انجمن در راستای حمایت از تولیدکنندگان این بخش از طریق دادستانی مشهد و پلیس فتای استان نشر این شایعات را پیگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی که سبب تشویش افکار عمومی شده است تصاویری است که از طریق سایت‌های اینترنتی جمع‌آوری شده و مربوط به تولیدکنندگان فرآورده‌های گوشتی در مشهد مقدس نیست.

کافی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از محصولاتی که در بازار مشهد است از محصولات ارزان قیمت فرآورده‌های گوشتی است که از استان‌های قم و اصفهان وارد این شهر می‌شود، بیان کرد: مردم در خرید فرآورده‌های گوشتی دقت لازم را داشته باشند چرا که قیمت فرآورده گوشتی با کیفیت مناسب باید متناسب با قیمت گوشت در بازار باشد.

وی عنوان کرد: فرآورده گوشتی که با قیمت یک‌بیستم قیمت گوشت عرضه می‌شود به‌طور قطع مغایر با کیفیت لازم است.

دبیر انجمن تولید کنندگان فرآورده‌های گوشتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مردم  برای خرید فرآورده‌های گوشتی از برندهای معتبر، دارای علامت استاندارد و پروانه ساخت استفاده کنند.

کافی به تعداد واحدهای تولید فرآورده‌های گوشتی در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 12 واحد تولید فرآورده گوشتی در خراسان رضوی فعال است.

منبع:تسنیم

کد خبر c6950566a7904975aa2a525d8125244b

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =