معاون اول رئیس جمهوری در ابلاغیه های جداگانه به اعضای هیات دولت، جانشینان رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان های مختلف کشور را تعیین کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری،  اسحاق جهانگیری در این ابلاغیه ها با اشاره به موفقیت قابل توجه در پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان‌هایی که وزیر کشور به عنوان جانشین رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی منصوب شده است، هدف از تعیین جانشینان رؤسای ستاد را تعمیم روش مذکور در سایر استان‌ها برای سرعت بخشیدن به اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عمل به تأکیدات رییس‌جمهوری در تحقق برنامه‌های مرتبط با این سیاست‌ها در سال ۱۳۹۵ عنوان کرده است.

در بخشی از این ابلاغیه ها خطاب به جانشینان رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی آمده است: «در اجرای این حکم کلیه دستگاه‌های اجرایی موظفند هماهنگی و اقدام لازم را با جنابعالی معمول نمایند. ضروری است گزارش پیشرفت فعالیت‌ها در پایان هر ماه به اینجانب ارسال شود و در صورت نیاز به مجوزهای خاص، مراتب به همراه گزارش توجیهی لازم به دبیرخانه ستاد منعکس شود تا در اولین فرصت ممکن اقدام لازم صورت پذیرد.»
کد خبر c71a40ebd04240539e74c8d2eff42f89

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =