صنایع غذایی> اقتصاد غذا - «مزه ایرانی» نام پلتفرمی است که شرکت طعم و عطر ماگنولیا برای معرفی و فروش اینترنتی محصولات طعم و رنگ طبیعی خوراکی با نام تجاری آلس پایس برای فعالان صنایع غذایی تدارک دیده است.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، شرکت دانش بنیان طعم و عطر ماگنولیا اولین و بزرگترین تولید کننده رنگ های طبیعی خوراکی و انواع طعم دهنده در ایران بوده و با تولید بالغ بر ۴۰۰ نوع محصول تأمین کننده بخشی از نیاز کارخانجات بسیار بزرگ و معتبر صنایع غذایی ، واحدهای صنفی و عموم مردم می باشد . . شرکت طعم و عطر ماگنولیا با بهره گیری از فناوری روز دنیا و با استفاده دقیق مواد اولیه با بهترین کیفیت, موفق به تولید رنگ های طبیعی خوراکی از سال 1389 گردید. بخشی از محصولات این شرکت تحت برند تجاری آلس پایس ویژه اصناف و مصرف در خانواده ها طراحی شده است .

در فرآیند طراحی و تولید محصولات این برند ، استفاده از مواد اولیه با بهترین کیفیت ، استفاده از ترکیبات طبیعی یا بر پایه طبیعی ، نوآوری و تنوع ، ایجاد پروفایل های طعمی خوشمزه و سازگار با ذائقه ایرانی مد نظر و توجه خاص قرار گرفته است .

کلیه این محصولات دارای پروانه ساخت معتبر از وزارت بهداشت و مجوز مصرف در صنوف و دارای گواهی نامه های بین المللی ، HACCP  HSE ، GMP ، ISO 9001 ، ISO 14001 ، ISO 22000  می باشد.

این محصولات در محل کارخانه تولیدی طعم و عطر ماگنولیا در ساوه ، شهر صنعتی کاوه و در زمینی به مساحت ۵۷۰۰ متر مربع تولید می شود.

شرکت طعم و عطر ماگنولیا افتخار دارد که با برخورداری از ۷ آزمایشگاه تخصصی در زمینه فرمولاسیون و طراحی طعم ، تیم متخصصین مجرب ، فضای تولید مناسب و تجهیزات و امکانات به روز دنیا محصولاتی را با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی و تولید نماید.




کد خبر ccab3be471e045718147b3c4dd8c37ea

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =