وزیر صنعت، معدن وتجارت، اعضا هیات ارزیابی عملکرد مدیریت‌های ستادی و استانی وزارت صنعت، معدن وتجارت را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز ریاحی مشاور وزیر، منوچهر طاهایی مشاور وزیر و محمد رضا عبداللهی مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در این هیئت منصوب شدند.

نعمت زاده در این حکم آورده است: نظر به ضرورت ارزیابی عملکرد کمی و کیفی مدیریت‌های ستادی و استانی وزارت متبوع در اجرای دقیق برنامه‌های عملیاتی سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و همچنین شناسایی زمینه‌های قابل بهبود مأموریت‌های اجرایی حوزه‌های مختلف این هیات تشکیل شده است.

وزیرصنعت، معدن و تجارت از هیات ارزیابی عملکرد مدیریت‌های ستادی و استانی وزارت صنعت،معدن وتجارت خواسته است، با پایش مستقل عملکرد مدیریت‌های حوزه‌های مختلف، نتایج حاصل را با هدف بهبود عملکرد، کتبا منعکس کند.
کد خبر e24c384ad5fb4ef1afd5c45a2b8ee054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرزند شهید ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    من فرزند شهید به کدملی0602591244 که پدرم در جنگ بشهادت رسیده .دارای مدرک تحصیلی دیپلم بعد از گذ شت 18 سال اشتغال در سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور متاسفانه هنوز استخدام رسمی نشده ام و بصورت قرارداد ی مشغول میباشم با پیگیریهای مکررکه میبایستی برابر بند الف قانون برنامه پنجم توسعه وبا توجه به 25 درصد سهمیه استخدامی فرزندان شهدا تبدیل وضعیت استخدام رسمی میشدم اما بدلایل نا معلوم مورد بی مهری مسئولین وقت سازمان مربوطه قرار گرفته که تا کنون کاری برایم انجام نداده اند پس 25 درصد سهمیه استخدامی فرزندان شهدا چه میشود. و با شکایت به کمیسیون ماده 16 امور ایثارگران وجانبازان که به دستور رهبر معظم انقلاب برای رسیدگی به مشکلات فرزندان شهدا تشگیل میگردد و با رای قطعی صادره از آن کمیسیون در فروردین سال 1393 برای تبدیل وضعیت من از قرار دادی به استخدام رسمی .و ابلاغ کتبی ان به سازمان زمین شناسی کشور واختصاص پست سازمانی از طرف مدیریت و نوسازی ریاست جمهوری به شماره نامه 13951/93/212مورخه 93/10/1 اما متاسفانه هنوز هیچ اقدامی از طرف سازمان زمین شناسی کشور انجام نشده . لذا تقاضای رسیدگی از طرف آن مقان مسئول را دارم . خواهشش میکنم اگر کسی صدای من را میشنود مرا کمک کند که چرا اینهمه در حق من در سازمان زمین شناسی کوتاهی میکنند اینبار دیگر نمیدانم چرا به مشکلم رسیدگی نمیکنند