با توجه به اینکه باز پس گرفتن ساختمان شیشه‌ای تقریبا غیر ممکن است، مسئولان وزارت جهاد کشاورزی در پی ساختن ساختمانی سه قلو در کنار وزارت نفت هستند تا از این پراکندگی در سطح شهر تهران نجات پیدا کنند.

البته یکی از این ساختمان‌ها تا هفته جهاد کشاورزی سال آینده کاملا به بهره‌برداری می‌رسد و اکنون معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی به یکی از بخشی از این ساختمان‌ منتقل شده است.

ساختمان سه قلوی وزارت جهاد کشاورزی که از سال گذشته در دستور کار این وزارتخانه برای راه اندازی و استقرار قرار گرفت در صورت تکمیل باعث می‌شود تا 17 ساختمان پراکنده وزارت جهاد کشاورزی در این مکان متمرکز شوند و همه معاونان این وزارتخانه بدون تلف کردن وقت خود در ترافیک‌های پایتخت در جلسات شرکت کنند.

البته محمدعلی طهماسبی، معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی چند روزی است در طبقه هفتم و هشتم ساختمان سه قلوی وزارت جهاد کشاورزی مستقر شده است.

یک مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی در این باره به ایسنا اظهار کرد: ساختمان سه قلوی وزارت جهاد کشاورزی همچنان در حال پیشروی است. البته میزان پیشرفت فیزیکی آن نیز به صورت دقیق مشخص نیست و باید از کارفرما پرسید. اما طبقه هفتم و هشتم این ساختمان را تحویل گرفتیم و با توجه به استیجاری بودن ساختمان معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، این معاونت در ساختمان جدید وزارت جهاد کشاورزی مستقر شده است.

به گفته وی معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی ساختمان مناسبی نداشت و یکی از دلایل انتقال این معاونت به ساختمان جدید نامناسب بودن و غیر استاندارد بودن ساختمان استیجاری آن واقع در خیابان طالقانی است.

این مقام مسئول اظهار کرد: یکی از ساختمان‌های سه قلوی وزارت جهاد کشاورزی هنوز به مرحله گودبرداری نرسیده اما این ساختمان که طبقه هفتم و هشتم آن تحویل داده شده است تا هفته جهاد کشاورزی سال آینده به صورت کامل به بهره برداری می رسد. البته این ساختمان پنج طبقه زیرزمین و پارکینگ دارد و هشت طبقه نیز جزو طبقات اداری آن است.

وی ادامه داد: دیگر معاونت های وزارت جهاد کشاورزی مانند معاونت زراعت و معاونت امور دام نیز به این ساختمان تا هفته جهاد کشاورزی سال آینده منتقل می‌شوند.

به گفته او برای بهره برداری دو ساختمان دیگر وزارت جهاد کشاورزی نیز باید پس از تحویل این ساختمان برنامه ریزی کنیم که البته زمان بندی آن هنوز دقیقا مشخص نیست.

منبع:ایسنا
کد خبر ec6681a462bb4bd298e5ea1514c23bf6

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =