مرتضی سلطانی به عنوان خیر دانشگاه تهران تجلیل و معرفی شد

در دوازدهمین جشنواره تجلیل از خیرین و واقفین دانشگاه تهران از مرتضی سلطانی بنیانگذار گروه صنعتی و پژوهشی زر تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی گروه زر، با هدف توسعه مشارکت‌های مردمی و حمایت از اهداف کمی و کیفی دانشگاه و تجلیل از خیرین و نیکوکاران دانشگاه، دوازدهمین جشنواره تجلیل از خیرین و واقفین با حضور ریاست دانشگاه، جمع کثیری از خیرین نیک‌اندیش، مسئولان، اعضای هیات علمی، شرکت‌های حامی، دانش‌آموختگان، دانشجویان و پیشکسوتان دانشگاه تهران روزگذشته  در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی این دانشگاه برگزار شد.
در این مراسم از دکتر مرتضی سلطانی به عنوان یکی از کارآفرینان، خیرین و حامیان دانشگاه تهران تجلیل و نشان زرین حامیان دانشگاه تهران به  نماینده وی اهدا شد.

درمراسم باشکوه تجلیل از خیرین و حامیان دانشگاه تهران، ضمن سخنرانی دکتر سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران و دکتر محمود کمره‌ای رییس هیئت مدیره بنیاد حامیان تعدادی از خیّرین گرانقدر دانشگاه نیز به ایراد سخن در باره لزوم توجه و گسترش فعالیت‌های خیرخواهانه در دانشگاه تهران پرداختند.
در بخش دیگر این جشنواره با اهدای لوح احسان، لوح تقدیر و نشان زرین به تعدادی از خیرین دانشگاه تهران از حمایت‌های خیرخواهانه ایشان تقدیر شد.
هم اکنون بیش از چهار هزار نفر از خیرین و واقفین با نیات گوناگون در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی و رفاهی از دانشگاه تهران حمایت می‌کنند و دکتر مرتضی سلطانی به عنوان کارآفرین برتر کشور و بنیانگذار گروه  صنعتی و پژوهشی زر  اقدامات خیرخواهانه و عام المنفعه را از سالهای ابتدایی آغاز به کار این گروه صنعتی و پژ وهشی در اولویت برنامه  های گروه زر  قرار داد ه است.

مرتضی سلطانی به عنوان خیر دانشگاه تهران تجلیل و معرفی شد

کد خبر 54889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • CH ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
    0 0
    روز بخیر ، چرا احترام زحمات و توانمندی افرادی همانند جناب اقای مرتضی سلطانی را رعایت نمی کنید؟ انسانی به این همیت و غیرت و شفافیت به چه دلیل با عنوان دکتر همردیف هزاران نفر که مثل اقای رئیسی عنوان دکتر دارند میکنید سری به بیوگرافی ایشان بزنید انوقت بجای شرح زندکی ایشان از عنوان بی معنی دکتر برای ایشان متاسف خواهید شد عنوان اصلی ایشان میتواند بزرگترین کار افرین ، انسان خود ساخته ، نمونه بک ایرانی واقعی و صدها عنوان اصیل دیگر ولی نه دکتر عنوان دکتر در حال حاضر بدترین عنوانی است برای شخصیت ایشان