فود پرس - شاهرخ ظهیری، پیشکسوت ارزنده صنعت غذای ایران به عنوان مشاور عالی کانون انجمن های صنفی صنایع غذایی ایران انتخاب شد.
به گزارش خبرنگار ما، محمدرضا مرتضوی، رییس هیات مدیره کانون و ابوالحسن خلیلی دبیر کل کانون در نامه ای به شاهرخ ظهیری ، او را به عنوان مشاور عالی کانون برگزیدند.
متن کامل نامه به شرح زیر است:

جناب آقای ظهیری
استاد گرامی و پدر صنعت غذای ایران

با سلام و احترام
شکی نیست که صنعت غذای ایران، لحظه لحظه های حیات و اعتلای خود را مرهون مجاهدت و پایمردی بزرگانی چون جنابعالی است که با دستان خالی در هیاهوی "نخواستن ها و نتوانستن ها" مثبت اندیشیدید و موثر عمل نمودید و با رمزگشایی دنیای ناشناخته، پربرکت و جذاب صنعت غذا، قافله سالار این کاروان عظیم لقب گرفتید.
بدین وسیله با کمال افتخار و امتنان از جنابعالی تقاضا دارم به عنوان مشاور عالی کانون انجمن های صنایع غذایی ایران، همچون چتری حمایت معنوی و پدرانه خود را بر تارک این صنعت نوخاسته و پیش رو بگسترانید تا به لطف این تجارب گران سنگ و حرمت پیر سپید موی صنعت غذا، صدایی واحد، محکم و رسا از فریادهای پراکنده و سلیقه مدار این صنعت به گوش برسد تا هزاران جوان نیز در این مسیر مقدس سهیم باشند و میلیونها هموطن، سرفرازانه از آن ارتزاق نمایند.

 

کد خبر 21042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =