فود پرس - مقوله صنعتی شدن تولید نان جدی است و چه بخواهیم و چه نخواهیم باید به این سمت حرکت کنیم .
به گزارش ستاد خبری ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت نان حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی,  نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول ا... (ص) تهران بزرگ در بازدید از این نمایشگاه ضمن بیان این مطلب گفت : یکی از دغدغه های بزرگ رهبر معظم انقلاب در طول سال های گذشته اصلاح پروسه تولید نان و کیفیت نانی است که به دست مردم می‌رسد .
وی با اشاره به اینکه نان یکی از نعمت های بزرگ خداوند است و هنگامی که در سفره مردم قرار می گیرد, انگار همه چیز را باخود به همراه دارد , خاطر نشان ساخت : حفظ حرمت و جایگاه نان و قدردانی در راستای اصلاح تولید آن بسیار حایز اهمیت است.
نمایند ولی فقیه در سپاه محمدرسول ا... (ص) افزود: تا قبل از بازدید از نمایشگاه گمان نمی شد کشور درزمینه صنعت نان تا این اندازه پیشرفت کره باشد چرا که دستگاه های مدرنی به دست تولید کنندگان داخلی  به تولید انبوه و حتی صادرات رسیده است که در این زمینه بسیار حائز اهمیت بوده ونشانه دیگری از شکست تحریم هاست.
وی با تاکید بر این که علاقه مردم به نان سنتی و گرم موضوعی غیر قابل انکار است، متذکر شد :با توجه به حذف یارانه آرد چاره‌ای جز ارتقای کیفیت نان های سنتی موجود و ایجاد رقابت با نان صنعتی وجود ندارد.
گواهی تاکید کرد : مقوله اصلاح ساختارنان آنقدر اهمیت دارد که حدود 10 سال پیش رهبر معظم انقلاب نکاتی را مطرح کردند و حتی گروهی  هم بر روی اصلاح ساختار نان کشور برنامه ریزی کردند.

 

کد خبر 21854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =