مدیر عامل اتحادیه مرکزی دامداران از تصویب واگذاری شرکت پشتیبانی امور دام به این اتحادیه در کارگروه توسعه بخش کشاورزی خبر داد و گفت: چگونگی واگذاری و مدت زمان آن پس از بررسی‌ها و اعلام نتایج از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی در این کارگروه مشخص می‌شود.


سعید سلطانی در گفت‌و گو با خبرنگار کشاورزی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهارکرد: در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی، واگذاری شرکت پشتیبانی امور دام در اولین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی به ریاست رییس جمهور به تصویب رسید.


به گفته وی این جلسه با حضور رییس جمهور، وزرای جهادکشاورزی، وزیر نیرو، مدیرعامل بانک مرکزی، مدیر عامل بانک کشاورزی و نمایندگان تشکل‌ها و اتحادیه‌های بخش خصوصی برگزار شد.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دامداران افزود: در این جلسه بازار علوفه، شیر و گوشت، صادرات و واردات به اتحادیه مرکزی دامداران واگذار شده و در این راستا شرکت پشتیبانی امور دام به عنوان یکی از ابزارهای موثر در اختیار این اتحادیه قرار خواهد گرفت.

سلطانی گفت: واگذاری شرکت پشتیبانی امور دام با همان ساختار قبلی واگذار می‌شود اما از زمان تصویب در اولین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی قرار شد وزیر امور اقتصادی و دارایی پس از بررسی چگونگی و مدت زمان آن را اعلام کنند.


واگذاری شرکت پشتیبانی امور دام به اتحادیه مرکزی دامداران با دستور رییس جمهور در شهریور ماه سال گذشته در دستور کار قرار گرفته بود و اعلام شده بود که این واگذاری از طریق فرابورس انجام می‌شود.
 

کد خبر 22599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =