وزیر صنعت، معدن و تجارت از عرضه همه ظرفیت ذخیره شده کالاهای اساسی به منظور تنظیم قیمتها به بازار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی غضنفری در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: به علت اینکه حجم تقاضا در ایام شب عید بالا می رود ذخائر کالاهای اساسی در بازار عرضه می شود تا قیمتها به علت تقاضای بیشتر افزایش پیدا نکند .

وی افزود: عرضه مستقیم کالاها در نمایشگاه های بهاره نیز موجب کاهش قیمت ها خواهد شد.  غضنفری گفت: هیچ کمبودی در مورد کالا در کشور وجود ندارد و مواد غذایی و پروتئینی ، خشکبار ، پوشاک و لوازم خانگی به وفور در بازار یافت می شود.

وی اظهارداشت: تنها مشکل ، ارتباطی است که فروشندگان لحظه به لحظه بین کالا و قیمت ارز برقرار می کنند که نوعی افزایش لحظه ای قیمت را دنبال می کند. غضنفری گفت: سازمان حمایت با این پدیده برخورد می کند و جرائم سنگینی را برای این امر اعمال خواهد کرد.

وی افزود: مواد غذایی نظیر گوشت و برنج  از ذخائر کافی برخوردار است و در روزهای پایانی اسفند و فروردین سال نو به شکل های مختلف این ذخائر توزیع خواهد شد. وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت: انتظار داریم جامعه اصناف ، تولید کنندگان و توزیع کنندگان  شرایط سخت مردم را ملاحظه کنند و خدای ناکرده برای سوء استفاده از این موقعیت وسوسه نشوند تا قیمت ها بالاتر از آنچه هست عرضه نشود.

کد خبر 22605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =