معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: برندسازی برنج می‌تواند در افزایش رقابت بین تولیدکنندگان و افزایش اطمینان برای مصرف‌کنندگان موثر باشد لذا وزارت جهاد کشاورزی از شالیکارانی که محصولشان را با برند مشخص به بازار عرضه کنند، حمایت می‌کند.

عباس کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار کشاورزی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهارکرد: برند دار کردن برنج ایرانی برای تولیدکنندگان می‌تواند باعث افزایش رقابت در ارتقای کمی و کیفی تولید و برای مصرف کنندگان می‌تواند ایجاد اطمینان کامل از سلامت و کیفیت برنج ایرانی شود.

وی افزود: برندسازی یکی از گام‌های اصلی برای صنعتی و تجاری شدن بازار برنج ایرانی است و در این صورت هر یک از تولیدکنندگان باید در قبال تولید محصول خود مسئولیت‌پذیر باشند و مشخص کنند محصول تولیدی‌شان دارای چه مشخصات و استانداردهای فنی است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر برخی محصولات برنج ارگانیک به صورت شناسنامه‌دار و با برند معتبر تولید و به بازار عرضه می‌شود اما شرایط بازار برنج برای ارتقای کمی و کیفی باید به گونه‌ای باشد که همه تولیدکنندگان محصولشان را در قالب برند و مشخصات تعریف شده به بازار عرضه کنند.

کشاورز تاکید کرد: وزارت جهاد کشاورزی به عنوان متولی تولید و بازار محصولات کشاورزی از سال‌های آینده از کشاورزانی که محصولات خود به ویژه برنج را در قالب برندی مشخص و با استانداردهای فنی تعریف شده تولید و به بازار عرضه کنند به صورت کامل حمایت می‌کند تا دیگر شالیکاران هم انگیزه برای تولید برنج شناسنامه‌دار داشته باشند.

کد خبر 27861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =