شرکت فرآورده‌های لبنی میهن، بیلبوردهای تبلیغاتی خود درباره تیم فوتبال ایران را جمع‌آوری نمی‌کند و منتظر شکایت فدراسیون فوتبال خواهد ماند.

مدیر روابط‌عمومی شرکت فرآورده‌های لبنی میهن امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) درباره شکایت احتمالی فدراسیون فوتبال از این شرکت، با شکستن سکوت خود گفت: حرف‌های فدراسیون فوتبال ایران بار حقوقی ندارد و صرفاً برای جلوگیری از استفاده سایر شرکت‌ها از نماد تیم ملی فوتبال ایران است.

فرهاد پورمحمد با اشاره به اینکه فدراسیون فوتبال ایران صاحب تمام مزایای تیم ملی فوتبال ایران نیست، افزود: تمام مردم ایران و شرکت‌ها می‌توانند طرفدار تیم ملی فوتبال ایران باشند، به‌طوری که در تصاویر استفاده‌شده ما در تبلیغات محیطی، چهره یک ایرانی صرفاً با لباس تیم ملی فوتبال ایران استفاده شده است و دلایل تمایل شکایت فدراسیون فوتبال از ما مشخص نیست.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال تا به امروز شکایتی از ما نداشته است، اما در صورت تحقق این امر، ما نیز از دلایل شکایت آگاه خواهیم شد و این موضوع را تنها در رسانه‌ها مشاهده کرده‌ایم.

مدیر روابط‌عمومی شرکت فرآورده‌های لبنی میهن ادامه داد: این شرکت، آگهی و برندهای محیطی خود را تغییر نخواهد داد و به‌عنوان طرفدار در کنار تیم ملی فوتبال ایران خواهد ماند.

پورمحمد در پایان تصریح کرد: بیلبوردهای این شرکت در سطح شهر تهران بین 10 تا 15 مکان وجود دارد که تا پایان زمان قرارداد جمع‌آوری خواهد شد.
کد خبر میهن، بیلبوردهای خود را جمع‌آوری نمی‌کند بگذارید فدراسیون فوتبال شکایت کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =