برنامه‌های حمایتی، علمی و فنی انجمن تاثیر بسزایی در افزایش مصرف سرانه قارچ داشته است.
داریوش توبی، مدیر روابط عمومی انجمن پرورش دهندگان قارچ خوراکی در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن بیان این مطلب افزود: انجمن پرورش دهندگان قارچ خوراکی طرح‌های متفاوتی در برنامه درازمدت خود اجرا کرده که می‌توان اجرای کلاس‌های آموزشی برای مهندسین کشاورزی که قصد تولید و پرورش قارچ را دارند و مشاوره رایگان به تمامی درخواست‌کنندگان طرح‌های توجیهی پرورش قارچ و تهیه و تدوین استاندارد مشاغل در مزارع پرورشی قارچ تهیه طرح‌های استانداردسازی سالن‌های پرورش قارچ اشاره کرد.
وی افزود: همکاری با سازمان نظام مهندسی در تهیه طرح‌های توجیهی برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی علمی، کاربردی قارچ‌های خوراکی آذر 88، برگزاری سمینار علمی آموزشی مشکلات کمپوست و قارچ خوراکی بهمن 90، کمک به اجرای برنامه‌های آموزش آشپزی با قارچ در تلویزیون تالیف سه کتاب آشپزی با بیش از 400 نوع غذای با قارچ، برگزاری دو جشنواره بزرگ آشپزی، همکاری با آموزشگاه‌های آشپزی تهیه و تدوین و اجرای برنامه‌های تبلیغاتی، همکاری با رسانه‌ها و نشریات سراسری نیز از دیگر برنامه‌های انجام شده در انجمن قارچ است.
توبی افزود: از برنامه‌های آتی انجمن می‌توان به همایش بین‌المللی قارچ‌های خوراکی در سال 91 اجرای جشنواره غذا در تهران و کرج، ادامه همکاری با نشریات آشپزی و رسانه‌ها و آموزشگاه‌های آشپزی اشاره کرد که توسط روابط عمومی این انجمن برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.
وی تاکید کرد: هدف ما در این انجمن حفظ برقراری ارتباط با تولیدکنندگان قارچ و جذب تولیدکنندگانی که تازه به پرورش قارچ روی آورده‌اند، است.
مدیر روابط عمومی انجمن پرورش دهندگان قارچ خوراکی گفت: حمایت علمی و فنی تولیدکنندگان عضو انجمن، بالا بردن مصرف سرانه قارچ با اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی مناسب در سطح کشور بسیار به سرانه مصرف این ماده غذایی کمتر کرده است. وی تاکید کرد: همکاری خوب اعضای انجمن به روابط عمومی و حمایت از طرح‌های تبلیغاتی و فرهنگی اجرا شده و در دست اجرا از دید خوب آنها به این مهم خبر می‌دهد که امید است این حرکت ادامه‌دار باشد و باعث افزایش مصرف سرانه و ورود آن به سبد مصرفی خانوار شود.
کد خبر 13052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =