فرشاد حیدری، مدیرعامل بانک ملی ایران به همراه تنی چند از اعضای هیأت مدیره این بانک،  از مجموعه کارخانجات گروه صنعتی پژوهشی «زر» بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پژوهشی «زر»، این بازدید در راستای اجرای شعار «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری و به منظور رونق فضای تولید و کسب و کار و تشویق و ترغیب تولیدکنندگان در کشور انجام شد.
در این بازدید، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک ملی از بخش‌های مختلف این واحد صنعتی و پژوهشی دیدن کردند و از نزدیک در جریان پیشرفت‌ها و دستاوردهای این تولیدکننده ایرانی قرار گرفت.
در جلسه‌ای که پس از این بازدید برگزار شد، مرتضی سلطانی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل گروه صنعتی و پژوهشی زر، گزارشی از فعالیت‌های این گروه و همچنین مسایل و مشکلات صنعت غذایی کشور ارائه داد.
گروه صنعتی و پژوهشی «زر»  فعالیت خود را از سال  1378 آغاز کرد و در حال حاضر با داشتن 14 خط تولید به ظرفیت 1500 تن در روز و بیش از 2 هزار نفر پرسنل، نقش مهمی را در ارتقای صنایع غذایی و صادرات کشور ایفا می‌کند. این گروه همچنین توانسته است با افزایش تعداد سیلوهای غلات خود، بالاترین توان ذخیرهسازی یکجا در کشور را کسب کرده و با راهاندازی 5 خط تولیدی آرد، مقام نخست بیشترین ظرفیت تولید یکجای انواع آرد را در کشور از آن خود کند.
کد خبر 19011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =