فود پرس - همزمان با جشنواره های تابستانی جزیره کیش پروژه پخت طولانی ترین پیتزای دنیا با ثبت در کتاب رکورد های گینس انجام خواهد شد.
به گزارش ستاد خبری بزرگترین جشنواره بین المللی مواد غذایی ،صنایع و تجهیزات وابسته و جشنواره طولانی ترین پیتزای جهان،در اقدامی بی نظیر و با شکوه توسط سازمان منطقه آزاد کیش در سال تولید ملی و در راستای معرفی توانمندی های تولید داخلی به جهانیان هفتم لغایت دهم شهریور ماه پروژه طولانی ترین پیتزای دنیا به طول 2 کیلومتر در جزیره زیبای کیش اجرایی خواهد شدو بر همین اساس مقرر شده تا این حرکت نمادین و بین المللی در کتاب رکورد های جهانی گینس ثبت شود و جایزه نقدی بدست آمده از ثبت این رکورد صرف امور خیریه و در آمد های حاصل از فروش ( مزایده فروش پیتزا)‌به کانون هموفیلی ایران اختصاص یابد.
همچنین یکی از اهداف این پروژه بزرگ معرفی فرهنگ و تنوع غذاهای ایرانی در قالب پرفروش ترین غذای دنیا به جهانیان اعلام شده است.
بر پایه این گزارش در کنار این پروژه عظیم جهانی، نمایشگاه بین المللی مواد غذایی؛ صنایع و تجهیزات وابسته نیز در منطقه ای به مساحت 6 هزار متر مربع برگزار می شود  که با توجه به انعکاس گسترده ای که در سطح رسانه های داخلی و بین المللی خواهد داشت ،فرصت بی نظیری برای معرفی برند های برتر ملی خواهد بود.
این گزارش می افزاید : مشارکت در پروژه از طریق حمایت های مالی (اسپانسرینگ) ، معرفی توانمندی ها با استفاده از فضاهای تبلیغاتی پیش بینی شده ،معرفی توانمندی ها با حضور در نمایشگاه بین المللی مواد غذایی ،‌صنایع و تجهیزات وابسته ، مشارکت در پروژه از طریق شرکت در مزایده فروش پیتزا و کمک های انسان دوستانه از جمله راه های مشارکت برند های ملی در این طرح بزرگ جهانی خواهد بود .
گفتنی است این پروژه عظیم جهانی با همکاری وزارت صنعت معدن و تجارت ،‌سازمان منطقه آزاد کیش ،‌شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش توسط شرکت "آبتین آریای کیش" برگزار خواهد شد.
کد خبر 19985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =