کشاورزی> انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی استان اصفهان برگزار و عبدالوهاب سهل آبادی با بالاترین رای به عنوان رییس تعیین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران(ایانا)، در این انتخابات که عصر شنبه برگزار شد، محمود اسلامیان که مدتی است به عنوان نایب رییس فدراسیون فوتبال ایران نیز انتخاب شده است، به عنوان نایب رییس اول اتاق و مصطفی رناسی به عنوان نایب رییس دوم، محسن پورسینا در سمت خزانه دار و قاسمعلی جباری به عنوان منشی هیات رییسه معین شدند.

انتخابات اعضای اتاق بازرگانی اصفهان 18 اسفند برگزار شد و 15 نفر به عنوان هیات نمایندگان انتخاب شدند که در بخش کشاورزی زهرا اخوان نسب، حمیدرضا قلمکاری و محمدرضا رجالی؛ در بخش معدن سید عبدالوهاب سهل آبادی و بهرام سبحانی، در بخش صنعت محمود اسلامیان، سید رسول رنجبران، جعفر برکتین، محسن پورسینا واحمد خوروش و در بخش بازرگانی هم مسعود گلشیرازی، مصطفی رناسی، قاسم علی جباری و حجت الله کشانی انتخاب شدند.

بنابراین گزارش، محمدرضا رجالی، مدیرعامل گروه صنعتی "ظریف مصور" که در کنار سایر فعالیت های صنعتی، مجتمع کشت و صنعت "نفیس"، بزرگ ترين گلخانه هيدروپونيك در خاورميانه متعلق به اوست، در کنار زهرا اخوان نسب که از سال 93 به عنوان عضو هیأت مدیره شرکت شیر پاستوریزه "پگاه اصفهان" فعالیت دارد و دکتر حمیدرضا قلمکاری، دکتر دامپزشکی که به عنوان کارآفرین موفق در استان اصفهان و مدیریت "سپاهان دانه اصفهان" به امر تولید خوراک دام و طیور اهتمام داشته و دارد، در دوره جدید اتاق از حقوق بخش کشاورزی در اتاق اصفهان دفاع خواهند کرد.

این اتاق 1800 عضو فعال دارد و بعد از اتاق تهران، در رتبه دوم از نظر تعداد کارت بازرگانی و فعال اقتصادی قرار می گیرد و در سال 2012 به عنوان برترین اتاق بازرگانی آسیا و اقیانوسیه شناخته شده است.

علیرضا صفاخو
کد خبر 1a7e20cb046648809e8b83954cfb2332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =