کشاورزی> به منظور هماهنگی و برنامه ریزی لازم جهت آمادگی مطلوب تر در فرایند اجرای طرح خرید تضمینی گندم،  جلسه مشترک بانک کشاورزی با سازمان جهاد کشاورزی ،سازمان تعاون روستایی، شرکت غله ، خدمات بازرگانی و تعدادی از گندمکاران عمده شهرستان های سمنان ،مهدیشهر و سرخه روز یکشنبه سوم خرداد ماه سال جاري در سالن شهید اسماعیلی مدیریت بانک کشاورزی سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مديريت شعب بانک کشاورزی استان سمنان، در این جلسه محمد رضا حاتمی مدیر ستادی بانک  ضمن ابراز خرسندی از عاملیت بانک کشاورزی در پروژه خرید تضميني گندم طی سخنانی اظهار داشت: عاملیت خرید گندم پس از سال ها دوباره بر عهده این بانک قرار می گیرد و باید برای تسهیل کارها هماهنگی بیشتری در این زمینه انجام شود.

وي با اشاره به اینکه بانک کشاورزی سمنان با داشتن 45 شعبه در استان بیشترین تعداد شعب را در سیستم بانکی دارد ، اظهار داشت: بانک کشاورزی برای این خرید از تمام ساز وکارهای خود استفاده خواهد کرد.

حاتمي افزود: این بانک پیشرفته ترین نرم افزارهای الکترونیکی را دارد و به صورت لحظه‌ای می‌تواند با دسترسي به تمام اطلاعات مراکز خرید ،  پول گندمکار را در همان لحظه  واريز كند.

فولادیان مدیر گروه امور مشتریان بانک کشاورزی نیز طی سخنانی با اشاره به مزایای ویژه بانک کشاورزی برای تمرکز وجوه کشاورزان ،  برگزاری جشنواره حساب های قرض الحسنه ویژه، ارایه سپرده های سرمایه گذاری کوتاه مدت ویژه خوشه گندم و بهره مندی از مشوق ها و تخفیف های خاص برای فروشندگان عمده گندم را از مزایای ویژه بانک کشاورزی برای تمرکز وجوه فروش تضمینی گندم کشاورزان عنوان کرد.

وي با بیان این که جایزه خوش حسابی ویژه به فروشندگان گندم که از تسهیلات بانک استفاده می کنند اختصاص داده می شود، افزود: فروشندگان گندمی که منابع خود را در یکی از حساب های جاری و یا سپرده کوتاه مدت عادی متمرکز کنند، در صورت اخذ تسهیلات تا پایان سال جاری و پرداخت به موقع اقساط می توانند در پایان دوره تسهیلات از دو درصد تخفیف در نرخ سود تسهیلات بهرمند شوند.

مدیر گروه امور مشتریان بانک کشاورزی سمنان  همچنین از تخفیف 20 درصدی در حق بیمه کشت گندم و افزایش 1.5 برابری سقف ضمانتی تسهیلات خبر داد و با اشاره به آمادگی کامل بانک برای پرداخت وجوه به کشاورزان و گندمکاران خواست در صورتی که فاقد حساب در بانک کشاورزی هستند ، با مراجعه به نزدیکترین شعبه بانک نسبت به این امر اقدام كنند.

شايان ذكر است کلیه تمهیدات لازم براي پرداخت سریع و به موقع وجوه تضمینی گندم توسط سازمان جهاد کشاورزی استان ، شرکت غله و خدمات بازرگانی، سازمان تعاون روستایی و بانک کشاورزی انجام شده است.
کد خبر 1c67e0c0b0d04f2cb849ca5ce779eed8

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =