رستوران نایب، رمضان را فرصتی مناسب برای تبلیغات محیطی و ارائه سرویس بهتر به مشتریان می‌داند.
به گزارش خبرنگار ام بی ای نیوز،"هلن نایب" نوه‌ی نایب بزرگ و مدیر عامل شعبه ساعی ضمن اعلام این مطلب افزود: تبلیغ برای ما یکی از ارکان اساسی محسوب می‌شود و از سویی نیز این خدمات ماست که مشتریان را جلب می‌کند.
وی گفت : ما در سه مقطع با همکاری یک شرکت تبلیغاتی که سالهاست با نایب در ارتباط است بیلبوردهای تبلیغاتی خود را بالا می‌بریم، عید نوروز، شب یلدا و ماه رمضان هر یک فرصتی مناسب برای این کار محسوب می‌شود.
هلن نایب با اشاره به اینکه در ماه رمضان پکیج افطاری به مشتریان رستوران ارائه می‌شود گفت: در شعبه جردن که با مدیریت این مجموعه اداره می‌شود در پکیج افطاری از مرباهای خانگی استفاده می‌شود البته نان تازه نیز در رستوران پخت می‌شود که با استقبال زیادی از سوی مشتریان مواجه شده است.
وی در مورد تبلیغات محیطی افزود: طراحی تبلیغات با نظر ما توسط شرکت تبلیغاتی انجام می‌شود و با اجاره بیلبوردهای سطح شهر که البته قیمت های گزافی نیز دارند نمایش داده می‌شود.
مدیر عامل نایب ساعی در خصوص افزایش قیمت‌های مواد اولیه گفت: در هر شرایطی این مردم هستند که تصمیم می‌گیرند و ما به دلیل قدمت و سرویس هایی که ارائه می‌کنیم از استقبال آنها نیز برخورداریم.
همچنین لازم به ذکر است که وی نایب ها را فامیلی متحد عنوان کرد که به شکل مجزا مدیریت رستوران‌های مختلف را عهده دارند و در زیر سایه نام نایب اصلی که ابتدا در بازار تهران شعبه داشته فعالیت می‌کنند بعد از نایب بازار شعبه آبان وسپس ساعی قدیمی ترین شعبه نایب تهران محسوب می‌شود.
کد خبر 20435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =