فود پرس - اولین و تنها کانتر هوشمند خرید الکترونیک در ایران به ابتکار شرکت کاله ابداع شد و به زودی در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ما روحانی، ‌مدیر مارکتینگ شرکت "کاله "در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: نخستین پروژه خرید تعاملی با نام
24/7 در مرکز خرید میلاد نور افتتاح خواهد شد .
وی گفت: شرکت "کاله "با هدف صرفه جویی در زمان آگاهی کامل مشتری از تنوع محصولات و تامین آسان نیاز های خریدار این پروژه را ابداع کرده و اجرا خواهد کرد .
به گفته وی 24/7 دستگاهی لمسی با اطلاعاتی کامل از محصولات غذایی "کاله" است . خریدار می تواند محصولات متنوع را در زمانی اندک ببیند ،‌از قیمت آن مطلع شود و تصمیم بگیرد که کدام محصول را به سبد خویش اضافه کند . در گام  بعدی شماره تماس خریدار وارد خواهد شد پس از آن پیامی مبنی بر تایید خرید دریافت می کند . تماس شرکت "کاله"،‌مشتری را ازنوع و تعداد محصولات موجود در سبد خرید مطمئن خواهد کرد. پس از آن مشتری می تواند خرید خود را در منزل و بدون پرداخت هیچ هزینه ای بابت حمل و نقل در یافت کند.
رو حانی متذکر شد:
24/7  هفت روز هفته و 24 ساعته در خدمت مشتری خواهد بود و با یک اشاره او را به اهداف اش می رساند .
با این دستگاه می توان تفاوت میان وضعیت موجود خرید در فروشگاه های زنجیره ای و وضعیت مطلوب را احساس کرد.
مدیر مارکتینگ "کاله" افزود:
24/7  در مرکز خرید میلاد نور افتتاح می شود و پس از آن در هفت مرکز خرید دیگر در تهران و شهرستان های دیگر همراه خرید خواهد بود.
وی همچنین یاد آور شد: به زودی این امکان برای مصرف کنندگان فراهم خواهد شدتا سیستم خرید الکترونیک را بر روی تلفن همراه و تلویزیون خانه هم نصب کنند .

 

کد خبر 21204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =