مدیر عامل اتحادیه تعاونی مصرف کارکنان دولت گفت: سبد کالای ماه رمضان کارمندان دولت و فرهنگیان توزیع شده و در هفته جاری نیز مشکل روغن حل شده است.

بهمن عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به وضعیت سبد کالای ماه رمضان کارمندان دولت و فرهنگیان کشور اظهار داشت: توزیع این سبد کالایی تمام شده و موضوع عدم واگذاری آن به 150 هزار فرهنگی صحت ندارد.

وی ادامه داد: سه ماه فرصت برای توزیع این سبد کالا در نظر گرفته شده بود و تا پایان آذر ماه کارمندان می‌توانستند با مراجعه به فروشگاههای مصرف آن را دریافت کنند.

مدیر عامل اتحادیه شرکتهای تعاونی مصرف کارکنان دولت با بیان اینکه افراد در صورت عدم دریافت سبد می‌توانند به سازمان بازرگانی استانها مراجعه کنند، گفت:‌ اتحادیه فرهنگیان باید اسامی افراد باقی مانده به سازمان بازرگانی برای دریافت کالا ارائه دهند.

این فعال تعاونی‌ها تاکید کرد: در حال حاضر سبد کالای ماه رمضان دیگر از سوی اتحادیه تعاونی‌های کارمندان و فرهنگیان توزیع نمی شود.

به گفته عبدالهی، بیشتر اقلام سبد کالا در موعد مقرر تامین شده بود و فقط کمبود روغن وجود داشت که این موضوع نیز در نهایت حل شد و کسانی که این قلم کالا را دریافت نکردند طی هفته جاری دریافت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: اتحادیه فرهنگیان در لیستی تعداد 920 هزار نفر را مشمول دریافت سبد کالا دانست که بیش از 900 هزار آن تامین شده و اگر تعداد کمی باقی مانده باشد از طریق سازمان بازرگانی استانها‌ دریافت کنند.

کد خبر 22084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =