عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در حالی که دو ماه از تصویب طرح انتزاع در کمیسیون کشاورزی مجلس می‌گذرد، هیات رئیسه مجلس هنوز اجازه مطرح شدن طرح در صحن مجلس را نداده است.

یونس اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: در حالی که بسیاری از گرانی‌های محصولات کشاورزی به دلیل پراکندگی وظایف این بخش در سایر وزارتخانه است، هیات رئیسه مجلس اجازه مطرح شدن طرح انتزاع را در صحن نمی‌دهد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: یکشنبه هفته گذشته طرح انتزاع در ردیف دوم برای طرح در صحن مجلس بود، اما امروز به ردیف دهم آمده است و معلوم نیست که نوبت طرح آن در صحن چه زمانی باشد.

وی گفت: براساس تبصره یک ماده 4 آئین‌نامه داخلی اگر طرحی با 50 امضاء ارائه شود در همان جلسه و  نهایتا جلسه بعد در صحن مجلس مطرح می‌شود.

به گزارش فارس امروز نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس در اعتراض به تعلل هیات رئیسه مجلس در مطرح شدن طرح انتزاع در صحن، پلاکاردی را با مضمون «هیات رئیسه مجلس زور می‌گوید» بالای سر خود نگه‌داشت و لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز این انتقاد را وارد ندانسته و اظهار داشت: مدیریت برنامه‌ها به عهده رئیس جلسه است.

طرح انتزاع که تجمیع وظایف کشاورزی در یک وزارتخانه را دنبال می‌کند دو ماه گذشته در کمیسیون کشاورزی مجلس تصویب شده در کمیته مشترک تخصصی هم بررسی نهایی شده است،اما همچنان منتظر طرح در صحن است.

بسیاری مشکلات دو وزارتخانه و نابسامانی‌های بازار را به دلیل پراکندگی وظایف بخش کشاورزی می‌دانند.

کد خبر 22183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =