فود پرس - دومین جلسه هم اندیشی خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز در محل سالن کنفرانس کارخانجات گروه صنعتی و پژوهشی زر و با حضور رئیس هیات مدیره این گروه، رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت ایران، مسوولین اتاق بازرگانی، اعضای کارگروه های شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و جمع کثیری از مسوولین، روسا و اعضای هیات مدیره انجمن های صنایع همگن استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی و پژوهشی زر، مرتضی سلطانی، رئیس هیات مدیره این گروه، طی سخنانی در این مراسم ضمن خوشامدگویی به حاضرین، با یادآوری چالش ها، فعالیتها و برنامه های پیش روی خانه صنعت و معدن و تجارت استان البرز، ابراز امیدواری کرد که تأسیس و شکل گیری این خانه به گسترش وشکوفایی صنعت و بهره گیری از حداکثر پتانسیل صنعتی این استان کمک شایانی خواهد کرد.

وی همچنین با ابراز خرسندی از حمایتهای همه جانبه رهبر معظم انقلاب از صنعت کشور، نامگذاری سالهای گذشته به نام های مرتبط با تولید ملی را مایه دلگرمی صنعتگران و نشان دهنده اهمیت تولید ملی و صادرات غیر نفتی برای پیشرفت کشور دانسته و اتحاد، همدلی و دلسوزی صاحبان صنعت کشور و استان را از مهمترین عوامل پیشرفت صنعتی کشور عنوان کرد.

در این مراسم رئیس خانه صنعت و معدن و تجارت ایران نیز با ایراد سخنرانی ضمن یادآوری چالش ها و موانع پیش روی صنعت کشور، حاضرین را به وحدت، همدلی و صرف زمان بیشتر برای پیشبرد اهداف این خانه دعوت کرد.

دکتر غنیمی فرد با انتقاد از سیاستهای مالیاتی دولت، بر لزوم حمایت جدی و همه جانبه دولت از بخش تولید تاکید کرده و بالا رفتن ثروت ملی و سرمایه های خصوصی را پایه اساسی افزایش رفاه اجتماعی دانست.

در این مراسم همچنین رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن استان البرز طی سخنانی با تأکید بر توجهات مقام معظم رهبری به بخش صنعت، توجه بیشتر مسئولین ذیربط و کاهش فشارهای مالیاتی بر صنعتگران را خواستار شد.

دکتر طوسی توسعه صنعت کشور را در گرو افزایش سیاستهای حمایتی دولت از بخش صنعت و تولید دانسته و همدلی و سختکوشی صاحبان صنایع را در جهت افزایش تعامل با دولت خواستار شد.

کد خبر 22607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =