۰ نفر
۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۲:۵۶

از این پس کول ...؛ شعار آگهی جدیدی که به نظر می آمد بایستی به سن ایچ ارتباط داشته باشد، در این آگهی، المان های سه میوه سیب، انگور و لیمو قرار داده شده اند. زمینه بنفش رنگ و بطری بزرگی هم که درونش با لامپ هایی کوچک، در شب می درخشد، چشم را به خوبی می دزدد.
سن ایچ به‌تازگی در بیلبورد همیشگی اش (اتوبان مدرس- جنوب به شمال- قبل از ورودی میرداماد) آگهی کدشده ای را نصب کرده و مخاطبان خود را به فکر فرو برده است.
ازپیشینه شرکت عالي‌فرد (سن ايچ) به‌عنوان شرکتي پيشرو در صنعت آبميوه کشور به یاد دارم که به منظور جلب رضايت مشتريان خود چند وقت یکبار محصول جدیدی را به مصرف‌کنندگان خود عرضه می‌کند.
این شرکت که به تازگی محصول آب سبزیجات طبیعی برای تهیه سوپ و غذا برای بزرگسالان و آبمیوه‌های ترکیبی مانند: نوشيدني پرتقال آناناس، نوشيدني پرتقال انبه پشن فروت، نوشيدني پرتقال هويج را برای کودکان و بزرگسالان به بازار عرضه کرده بود، این بار محصول جدید خود را مستقیم به مصرف‌کنندگان معرفی نکرده و می‌خواهد ذهن مخاطبانش را به حدس وگمان که این محصول چیست، مشغول کند.

از این پس کول...

به همین منظور با خانم صدیق پور برای ارائه توضیح در مورد این بیلبورد گفتگویی کوتاه انجام دادم.
صدیق پور گفت: سن ایچ برای شروع فصل تابستان و گرما محصول جدیدی برای مشتریان خود دارد. این محصول در یک کمپین تبلیغاتی دو بخشی به مخاطبان معرفی خواهد شد. قسمت اول کمپین شروع و به صورت تبلیغات خارج از خانه، توسط بیلبورد در سطح شهر نمایش داده شده است. در این کمپین قصد اعلام ورود محصول جدید سن ایچ را به بازار نوشیدنی‌ها داریم. با این کار، سن ایچ قصد دارد با ذهن مخاطبانش بازی ‌کند.

در قسمت دوم کمپین که 2 یا 3 هفته دیگر شروع خواهد شد، سن ایچ محصول جدیدش را به مخاطبان به طور کامل معرفی می‌کند. صدیق پور عنوان کرد: درحال حاضر در مورد خود محصول نمی‌تواند توضیحی دهد.


منبع: ام بی ای نیوز

کد خبر 23648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهرام سیف هاشمی ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    1 0
    سلام؛ از اینکه اخبار سایت خبری تحلیلی ما برای شما جذاب بود و آن را انتخاب کردید، خوشحالیم. اما چرا منبع خبر ذکر نشده. استفاده از اخبار سایت ام بی ای نیوز، فقط با ذکر منابع آن امکان پذیر است. ضمنا برای تولید این اخبار هزینه زیادی می شود. پس خواهشمندم، حقوق نویسنده را رعایت فرمایید. با تشکر از توجه شما همکاران محترم شهرام سیف هاشمی دبیر اخبار http://www.mbanews.ir/news2/index.php?newsid=12050
  • جعفری ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    0 0
    چگونه می تونم محصولاتتون رو برای مینی سوپرم با قیمت مناسب تهیه کنم.