برخی اقلام اساسی و مواد غذایی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان در جشنواره فروش ویژه فروشگاه هایپرمی عرضه می‌شود. این اقلام شامل برنج ،خرما، قند و شکر و... مواردی است که در این ماه بیشتر مورد استفاده خانوده‌ها قرار دارد.

خانم محمودیان مسوول روابط عمومی این مجموعه با اعلام این مطلب اظهار داشت: به جز فروش‌های ویژه‌ای که در هر هفته شامل برخی از کالاها و مواد غذایی می‌شود، در ایام ماه مبارک رمضان نیز جهت رفاه مشتریان جشنواره فروش ویژه برگزار می‌شود و در همین راستا ساعات کار فروشگاه نیز افزایش می‌یابد،
همچنین، در وقت افطار با بسته‌های افطاری از مشتریان روزه‌دار فروشگاه پذیرایی به عمل می‌آید.

وی با اشاره به برپایی جشن اولین سالگرد افتتاح هایپرمی اظهارداشت: در روز 17 تیر ماه به همین مناسبت در مراسم قرعه‌کشی بزرگی که انجام شد به همه‌ی کسانی که از فروشگاه خرید کردند با دریافت کارت و کسب امتیاز به شکل رندم در این قرعه‌کشی شرکت داده شدند و صدها جایزه به برندگان در این روز اهدا شد.

مسوول روابط عمومی فروشگاه هایپرمی همچنین از راه‌اندازی باشگاه مشتریان این مجموعه خبر داده و افزود: همه کسانی که از این مجموع خرید انجام دهند می‌توانند با مراجعه به بخش خدمات مشتریان کارت عضویت در باشگاه را دریافت کرده که با هر بار خرید مجدد اطلاعات آنها ثبت شده و براین اساس امتیاز کسب می‌کنند و در قرعه کشی‌های دوره‌ای که برگزار می‌شود به برندگان جوایزی تعلق می‌گیرد.


منبع: ام بی ای نیوز

کد خبر 24192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =