عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از مخالفت اعضای کمیته اقتصادی این کمیسیون با درخواست دولت در اصلاحیه بودجه برای حذف محدودیت ۱۰ درصد جابجایی اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های عمرانی خبر داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت لایحه اصلاحیه بودجه اظهار داشت: اصلاحیه بودجه هنوز در دستور کار کمیسیون بودجه قرار نگرفته، ولی کمیته اقتصادی کمیسیون در حال بررسی این موضوع است.

وی افزود: تاکنون مباحثی در همین رابطه با حضور نمایندگان دولت در کمیته اقتصادی کمیسیون انجام شده است.

حاجی دلیگانی ادامه داد: دولت در قسمت اول اصلاحیه بودجه خواسته تا محدودیتی که در قانون آمده که تنها 10 درصد جابجایی اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های عمرانی صورت بگیرد، حذف شود تا بتواند به هر نحوی بعضی از پروژه‌های مد نظر خود را به اتمام برساند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: نمایندگان حاضر در کمیته در این رابطه مخالف نظر دولت هستند، چرا که اگر دولت بخواهد انضباط مالی داشته باشد، باید حد و حدود اعتبارات را برای هر پروژه، فصل و ردیف رعایت کند.

وی گفت: اگر بنا است که این محدودیت برداشته شود، ما نیازی نداریم که ردیف بنویسیم و جدول تهیه کنیم؛ البته هنوز سرانجام این موضوع در کمیته معلوم نشده است.

کد خبر 25306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =