وزیر جهادکشاورزی طی حکمی، رستم غیبی را به‌عنوان رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری انتخاب نمود که مراسم تودیع و معارفه وی ساعت 15 امروز با حضور مسئولان مختلف ملی و استانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، وزیر جهادکشاورزی، رستم غیبی را به‌عنوان رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، جانشین صفدر نیازی کرد.

رستم غیبی از سال 75 تا 80 خورشیدی به‌عنوان مدیر جهاد سازندگی شهرستان اردل چهارمحال و بختیاری خدمت کرده است و از سال 80 تا روی کار آمدن دولت نهم به معاونت اداری مالی و قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری مشغول به خدمت بوده است.

وی از سال 84 تا 91 معاون مدیریت بودجه سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بوده و از یک سال گذشته نیز مدیر امور تشکل‌ها و نظام صنفی سازمان تعاون روستایی استان اصفهان در حال خدمت‌رسانی بوده است.

امروز ساعت 15 با حضور بخشنده معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی، جوادی معاون توسعه و منابع انسانی، فتاح‌الجنان مدیرکل امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی، نماینده ولی فقیه و استاندار و همچنین برخی از نمایندگان چهارمحال و بختیاری مسئولان استانی برگزار می‌شود.

بنابرگزارش ایانا، دغدغه تامین آب استان چهارمحال وبختیاری یکی از دغدغه های اصلی رییس جدید سازمان خواهد بود که به محض انتصاب با آن مواجه خواهد بود. چالشی که به گفته استانداری این استان نیز در حوضه آب زاینده‌رود، حوضه آبخیز چهارمحال و بختیاری 70 درصد تأمین‌کننده آب و استان اصفهان 90 درصد مصرف‌کننده آب بوده است و این امر ناشی از ضعف مدیریت بهره وریآب در استان اصفهان است. موضوعی که بارها منجر به بروز چالش میان مردم چهارمحال با مسوولان استانی بوده است.

کد خبر 26284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =