با ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی، مبلغ 508 میلیارد ریال جهت اجرای طرح‌های تولیدی بخش کشاورزی به استان کرمانشاه اختصاص یافت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) گفت: مرحله نخست منابع صندوق توسعه ملی در خردادماه سال 91 ابلاغ شد که 174 میلیارد تومان به این استان اختصاص یافت و در دومین مرحله نیز که 114 میلیارد تومان بود، در آذرماه 91 تخصیص یافت.

علی‌اشرف منصوری افزود: منابع مرحله اول کاملاً جذب شده و 150 میلیارد تومان دیگر نیز علاوه بر سهم استان، از سهم سایر استان‌ها به کرمانشاه تخصیص یافته و جذب شده است.

وی خاطرنشان کرد: مرحله سوم منابع صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح کشاورزی توسط وزیر جهاد کشاورزی ابلاغ شد و مبلغ 508 میلیارد ریال جهت اجرای طرح‌های تولیدی بخش کشاورزی به این استان اختصاص یافت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه ادامه داد: جهت اجرای طرح‌های مختلف کشاورزی، با حداقل نیاز تسهیلاتی 100 میلیون تومان بوده و سود این تسهیلات جهت اجرای طرح‌ها 13 درصد و مدت‌زمان بازپرداخت حداکثر هشت سال و در مناطق کمتر توسعه‌یافته 10 سال است.

منصوری تصریح کرد: به کلیه فعالان بخش کشاورزی و متقاضیان ایجاد طرح‌های تولیدی اعلام شده است که با توجه به محدودیت زمانی جذب این منابع که حداکثر تا پایان بهم‌ماه سال جاری است، هرچه سریع‌تر طرح‌های توجیهی و مدارک مورد نیاز را جهت استفاده از منابع مذکور در اختیار مدیران سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها یا معاونت برنامه‌ریزی امور اقتصادی سازمانی قرار دهند.

وی شرط پرداخت تسهیلات از این منابع به طرح‌ها، نداشتن بدهی معوق مجریان، توان ارائه وثایق و تضامین و پرداخت سهم آورده متقاضی اعلام کرد و یادآور شد: باید طرح‌های معرفی‌شده از توجیه فنی، مالی و اقتصادی برخوردار بوده و در افزایش تولید و اشتغال اثرگذار باشند.

کد خبر 26303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =