یک مقام مسئول در وزارت صنعت از توزیع اولین سبد کالایی دولت از اوایل بهمن ماه و پیش از دهه فجر خبر داد.

 یک مقام مسئول در وزارت صنعت در گفت‌و گو با فارس از توزیع اولین سبد کالایی دولت پیش از دهه فجر و از اوایل بهمن ماه سال جاری خبر داد.

این مقام مسئول گفت: روز گذشته جلسه با مدیران فروشگاه ها، اتحادیه ها و تعاونی ها برگزار شده و نحوه توزیع سبد مشخص شده است.

وی افزود: قراردادهایی با فروشگاه های منتخب برای توزیع سبد کالایی منعقد شده است.

به گزارش فارس پیش از این یک مقام مسئول به فارس گفته بود: فروشگاه های تعاونی مصرف کارکنان دولت(اسکاد)، فروشگاه های تعاونی مصرف روستائیان، فروشگاه‌های تعاونی مصرف فرهنگیان، فروشگاه های زنجیره ای سپه، فروشگاه های زنجیره ای اتکا، فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه و چند فروشگاه و مجموعه دیگر از جمله زیرساخت های توزیع سبد کالایی هستند.

به گزارش فارس، پیش از این روزنامه رسمی جمهوری اسلامی جزئیات این سبد کالا را منتشر کرد که بر اساس آن امسال دو سبد کالا شامل 10 کیلو برنج، 4 کیلو گوشت مرغ، 1.8 کیلو روغن، 800 گرم پنیر و 1.8 کیلو تخم‌مرغ در دو نوبت به اقشار هدف این مصوبه اعطا می‌شود.

معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور موظف است اعتبار مورد نیاز جهت اجرای این تصویب‌نامه را تا سقف مبلغ پانزده هزار میلیارد (15.000.000.000.000) ریال از محل ردیف‌های متفرقه تأمین و در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دهد.

کد خبر 26809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =