۰ نفر
۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲

 با صدور احکام جداگانه از سوی وزیر صنعت، معدن وتجارت، مدیران جدید دفتر صنایع خودرو ونیرو محرکه و صنایع فلزی ، برق والکترونیک منصوب شدند.

ه گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از "شاتا"؛ محمدرضا نعمت زاده در متن احکام انتصابی آقایان « امیر حسین قناتی » به سمت مدیر کل دفتر صنایع خودرو ونیرو محرکه و « عباس هاشمی» به عنوان مدیر کل دفتر صنایع فلزی ، برق والکترونیک آورده است: نظر به تعهد، تجارب جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون امور صنایع این انتصابات صورت گرفته است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه تصریح کرده  است : انتظار می رود در چارچوب قوانین و مقررات و سیاستهای وزارتخانه و شرح وظایف آن دفتر ضمن اتخاذ راهکارهای مناسب و استفاده حداکثری از توان تولید داخل کشور و ظرفیت های موجود به منظور دستیابی به افزایش کمی تولیدات با کیفیت که منجر به بازار ماندگار و اقبال عمومی به مصرف کالاهای تولید داخل همچنین صادرات محصولات خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شده است: امید است در راستای بهبود فضای کسب و کار تولیدکنندگان ، افزایش توان رقابت پذیری ، افزایش توان بهره وری، کاهش شدت انرژی و بهبود شاخص‌های زیست محیطی گامهای موثری بردارید.

در ادامه وزیر صنعت، معدن وتجارت از زحمات « قاسم الهام بخش » مدیر کل سابق دفتر صنایع فلزی ، برق والکترونیک در دوران تصدی مسئو لیت یاد شده تشکر نموده است.

کد خبر 26998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =