رییس امور تولیدی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور با تاکید بر این‌که طبق مصوبه‌ی دولت تامین مالی سبد کالا بر عهده معاونت برنامه‌ریزی است، گفت: بر این اساس نوع، میزان، کیفیت و سایر مسائل مربوط به توزیع این دو سبد کالایی بر عهده وزارت صنعت،معدن و تجارت خواهد بود.

محمود ملکوتی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: آنچه بر اساس مصوبه دولت در مورد توزیع سبد کالایی به عنوان وظیفه‌ معاونت برنامه‌ریزی تعیین شده، تامین اعتبار 1500 میلیاردی برای توزیع دو سبد کالا است.

وی افزود: از کل اعتبار مصوب برای توزیع سبد کالا 750 میلیارد تومان برای توزیع سبد اول کالایی در نظر گرفته شده که از سوی معاونت برنامه‌ریزی اقدامات لازم انجام و این مبلغ توسط این معاونت به خرانه داری کل کشور ابلاغ شده است..

ملکوتی‌خواه در مورد نوع و میزان کالای تامین‌شده در سبد کالا نیز تصریح کرد: معاونت برنامه‌ریزی تامین مالی لازم برای توزیع سبد کالا را انجام می‌دهد، بنابراین طبق مصوبه‌ی هیات وزیران نوع، میزان و کیفیت کالا همچنین زمان توزیع و سایر مسائل مربوط به آن برعهده وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهد بود.

وی یادآور شد: منابع لازم برای تامین 1500 میلیارد تومان اعتبار سبد کالا از ردیف کالاهای اساسی در قانون بودجه سال 92 تامین شده است.

کد خبر 27154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =