۰ نفر
۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵

 مدیر کل بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از واگذاری شرکت بازرگانی دولتی خبر داد و گفت: تنظیم بازار محصولات کشاورزی مستلزم واگذاری همه امکانات و اعتبارات است که وزیر کشاورزی پیشنهاد برگزاری ستاد تنظیم بازار با ریاست معاون اول رییس جمهور را داده است.

اسماعیل عباس‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار کشاورزی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: قانون تمرکز وظایف بخش کشاورزی درحال اجراست و واگذاری‌های آن نیز در حال انجام است؛ به گونه‌ای که شرکت بازرگانی دولتی با همه زیر مجموعه‌ها و شرکت‌های وابسته‌اش به زودی به وزارت جهاد کشاورزی واگذار می‌شود.

وی افزود: تنظیم بازار محصولات کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده است اما اجرای نهایی این بند از قانون از سوی وزارت جهاد کشاورزی، مستلزم در اختیار داشتن همه امکانات، اعتبارات، نیروی انسانی و بسترهای لازم برای اجراست.

مدیر کل بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: یکی دیگر از تمهیدات اندیشیده برای تنظیم بازار محصولات کشاورزی این است که وزیر جهاد کشاورزی به معاون اول رییس جمهور پیشنهاد داده اند تا جلسات ستاد تنظیم بازار به دبیری وزارت جهاد کشاورزی و ریاست معاون اول برگزار شود تا بتواند اثر بخشی بهتری داشته باشد.

کد خبر 27264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =