دبیر انجمن صنایع لبنی موضوع نزدیک بودن انقضای پنیر سبد کالا را رد کرد و گفت: این پنیرها به سفارش وزارت صنعت و مخصوص سبد کالا تولید شده است.

 رضا باکری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در مورد برخی نظرات مبنی بر اینکه تاریخ انقضای تعدادی از پنیر‌هایی که در سبد کالا قرار دارد، نزدیک است، اظهار داشت: چنین چیزی ممکن نیست زیرا این پنیر‌ها به سفارش وزارت صنعت و مخصوص سبد کالا تولید شده است و بر روی بسته‌ها نیز جمله " ویژه سبد کالای رایگان و غیر قابل فروش" درج شده است.

وی با اشاه به اینکه پنیر‌های سبد کالا از انبار تأمین نشده و مخصوص این کار تولید شده، ادامه داد: تاریخ انقضای این پنیر‌ها 60 روز و یا بیشتر بوده بنابراین این صحبت که برخی از پنیر های توزیعی تاریخ انقضای آنها نزدیک است صحت ندارد و این پنیر‌ها، از پنیر‌های سطح بازار نیست.

دبیر انجمن صنایع لبنی در مورد وعده دولت برای یارانه شیر گفت: بر اساس اطلاعاتی که بدست آورده ایم هنوز این یارانه به دامداران تخصیص داده نشده است و در حال حاضر شیر خام بر اساس استان محل تامین، درصد چربی و سایر موارداز 1110 تا 1250 تومان از دامداران خریداری می‌شود.

کد خبر 27384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =