قائم‌ مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس گفت: آیین‌نامه اجرای قانون انتزاع وظایف بازرگانی بخش کشاورزی از وزارت تجارت در هیات دولت به تصویب رسید و ابلاغ شد.

خلیل آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار کشاورزی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: این قانون که از آغاز فعالیت دولت یازدهم به صورت جدی پیگیری و اجرای آن در دستور کار قرار گرفته است، پس از تقدیم پیش‌نویس آیین‌نامه اجرای آن به هیات دولت، اخیرا به تصویب رسید و ابلاغ شد که البته ابلاغیه آن هنوز به وزارت کشاورزی نرسیده است.

تنظیم بازار شب عید به کمک کشاورزان و بخش خصوصی

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی بر اساس وظایف محوله خود در قالب قانون انتزاع، بازار محصولات کشاورزی را در طول سال به ویژه ایامی مانند شب عید بر عهده دارد که با همت و حمایت مسئولان دولت و دستگاه‌های اجرایی این وظیفه را به خوبی انجام می‌دهد.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس تاکید کرد: با توجه به پتانسیل بخش خصوصی که اکثر تولیدکنندگان و بهره‌برداران در اتحادیه‌های مختلف عضویت دارند وزارت جهاد کشاورزی درصدد است وظایفی مانند تنظیم بازار محصولات کشاورزی را به کمک آنها انجام دهد.

به گزارش ایسنا، قانون انتزاع وظایف بازرگانی بخش کشاورزی از وزارت تجارت حدود سه سال گذشته در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و 24 بهمن سال گذشته قانون انتزاع وظایف بازرگانی بخش کشاورزی از وزارت تجارت با تغییر نام به قانون "تمرکز وظایف و اختیارات مربوط به بخش کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی" تصویب شد.

کد خبر 27481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =