نایب رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: براساس توافق صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی کشور من بعد بر روی تمام کالاهای وارداتی برچسب اصالت کالا نصب می‌شود تا از لحاظ بهداشتی استاندارد و اصالت کالا مورد تأیید قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، منصور عالیپور نایب رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای امروز در همایش شناخت راه‌های کنترل اصالت اقلام سلامت محور وارداتی، اظهار کرد: براساس توافق دانشگاه علوم پزشکی کشور و اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای شناخت اصالت کالاهای وارداتی من بعد برچسب اصالت بر روی آنها نصب می‌شود.

وی افزود: براین اساس تمام کالاهای وارداتی که در این فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند اصالت، بهداشت و استاندارد آنها با نصب این برچسب مورد تأیید قرار می‌گیرد و مردم با خیال راحت می‌توانند آنها را خریداری کنند.

*محدودیتی برای خرید کالا با کارت‌های حمایتی دولت وجود ندارد

نایب رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در پاسخ به تسنیم گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای مجری تصمیمات دولت برای عرضه بسته‌های حمایتی مردم هستند و به نوعی بازوی اجرایی دولت در این طرح‌ها به حساب می‌آیند.

عالیپور تصریح کرد: در حال حاضر بسته‌های حمایتی اقشار آسیب‌پذیر از طریق سازمان بهزیستی و کمیته امداد با کارتی که در اختیار این افراد قرار گرفته توزیع می‌شود.

وی گفت: دارندگان این کارت می‌توانند مانند سایر افراد به فروشگاه‌های زنجیره‌ای مراجعه و کالای مورد نیاز خود را بدون محدودیت خریداری کنند.
کد خبر 4cf0b289e1d3473489c3753fe7c7e989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =