به عنوان سربازان اقتصادی در کنار اتاق بازرگانی هستیم

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: کاری که اتاق بازرگانی در حوزه ترخیص کالاها از گمرک کرد به موقع و جهادی بود و ما به عنوان سربازان اقتصادی در کنار اتاق بازرگانی هستیم چون به هر اندازه مشکلات مردم کم شود ما نیز خوشحال می شویم و به عنوان سرباز در سپاه در کنار فعالان واقعی اقتصاد خواهیم بود.

به گزارش رکنا قزوین،سردار رستمعلی رفیعی آتانی  در نشست با فعالان اقتصادی استان در اتاق بازرگانی قزوین، اظهار داشت: اتاق بازرگانی در ایجاد رونق اقتصادی برای استان و کشور نقش موثری داشته و اعضای آن همچون یک سرباز در حال انجام اقدامات شجاعانه و راهگشا هستند.

وی همچنین گفت: در جنگ اقتصادی به سرکردگی آمریکا دشمن به میدان فعالیت صنعتگران و کارآفرینان یورش برده که فرماندهان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و باید از این نیروی های انسانی که مثل یک لشکر تک نفره انجام وظیفه می کنند، تشکر کنیم.

این مسوول افزود: ارزش و جایگاه تک تک فعالان عزیز اقتصادی که در این شرایط، جانانه به رونق تولید و اقتصاد کمک می کنند، مثل نقش بارز سرداران شهید همت و باکری در دوران دفاع مقدس است.

سردار رفیعی آتانی ضمن اشاره به نقش مهم ذاتی اتاق بازرگانی، افزود: در حوزه مشاوره به سه قوا اگر اتاق بازرگانی به درستی فعالیت کند، قلب و نبض قوای سه گانه و کشور درست می زند و جایگاه اتاق در این زمینه بسیار مهم است.

 وی گفت: در زمانه کمبودها و سختی ها اعضای اتاق بازرگانی با نیت پاک و صاف، سفره مردم را پر می کنند و این بسیار قابل تقدیر است.

در ادامه این نشست ضمن ارائه گزارش اختصاصی اتاق قزوین در پیروی از محورهای اقتصادی تعیین شده در بیانیه گام دوم انقلاب، نقش مشورتی اتاق برای قوای سه گانه که در قانون مشخص شده، برای اعضا تشریح گردید و لوح یادبود اتاق بازرگانی قزوین به فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اهدا شد.

کد خبر 51771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =