بیش از ۱۳۵ تن سویا وارداتی قاچاق در خرم‌آباد کشف شد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۱۳۵ تن و ۵۱۵ کیلوگرم سویا وارداتی قاچاق از یک انبار در سطح شهر خرم آباد کشف و توقیف شد.

بهمن جعفری افزود: پرونده تخلفاتی این واحد به دلیل عرضه و نگهداری سویای قاچاق به ارزش بیش از ۵۰۳ میلیون تومان تشکیل و تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی اظهار داشت: همچنین ۱۸تن و ۳۹۵ کیلوگرم مواد پتروشیمی و پلی اتیلن قاچاق از یک واحد تولیدی واقع در شهرک صنعتی خرم آباد کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: در راستای بازرسی های به عمل آمده از واحدهای تولیدی واقع در شهرک صنعتی خرم آباد یک واحد متخلف شناسایی و پرونده قاچاق وی به ارزش بیش از ۴۲۸ میلیون  تومان به تعزیرات حکوتی معرفی شده است.

وی اظهار داشت: چهار هزار و ۹۳۷ گشت مشترک بازرسی طی ۱۱ ماهه امسال از بازار استان صورت گرفته که منجر به تشکیل سه هزار و ۲۱۴ فقره پرونده به ارزش ۴۱ میلیارد و ۹۷۹ میلیون تومان شد و واحدهای متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گفته وی طی ۱۰ ماهه امسال در مجموع ۱۵ هزار و ۳۹۸ مورد بازرسی توسط صنعت، معدن و تجارت از بازار لرستان انجام و پنج هزار و ۹۴۳ پرونده تشکیل شده است که واحدهای متخلف ۶۴۵ میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال جریمه شده اند.

جعفری تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی از جمله کم فروشی، گرانفروشی، احتکار، عدم درجه قیمت یا ارائه فاکتور و رعایت نکردن موازین بهداشتی، مراتب را به شماره ۱۲۴ گزارش دهند.

منبع:ایرنا

کد خبر 52278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =