بهترین نوشیدنی های چربی سوز کدامند؟ ( + طرز تهیه انواع نوشیدنی چربی سوز خانگی )

مرحله به مرحله طرز تهیه نوشیدنی های چربی سوز خانگی ( طرز تهیه 4 نوشیدنی چربی سوز و عالی برای سوزاندن چربی های شکم و پهلوها )

امروزه بسیاری از افراد در جهان از چاقی رنج می‌برند، یکی از موضوعات مهم برای بسیاری از افراد، کاهش وزن و سوزاندن چربی است. برای این منظور، روش‌های گوناگونی وجود دارند، ورزش کردن یکی از اصلی‌ترین راه‌ها برای سوزاندن چربی است   و. استفاده از رژیم های غذایی و نوشیدنی های چربی سوز در این راه به شما کمک خواهند کرد.

نوشیدنی‌های زیادی در زمینه لاغری وجود دارند، اما این که کدام یک از آن‌ها، مزایای بیشتری به همراه خواهد داشت، جای سوال دارد. در ادامه شما را با انواع نوشیدنی های چربی سوز خانگی آشنا خواهیم کرد. 

بهترین نوشیدنی های چربی سوز خانگی

>> اسموتی تمشک 

شاید تا به حال شنیده باشید که خوراکی‌های ترش در لاغری تاثیر زیادی دارند، اسموتی تمشک از این دسته خوراکی‌ها به شمار می‌آید. این نوشیدنی چربی سوز دارای آنتی اکسیدان بالایی بوده و در نتیجه می‌تواند به سلامتی بدن کمک شایانی کند. در واقع اسموتی تمشک، باعث پاک‌سازی و سم‌زدایی کبد شده، همچنین متابولیسم را افزایش می‌دهد.

در شیوه تهیه این نوشیدنی جذاب، باید ۵ تکه خیار، ۵ عدد زغال‌ اخته و ۵ عدد تمشک که از میوه های رژیمی مناسب هستند را در کنار مقداری آب و کمی یخ، در دستگاه مخلوط کن ریخته و بگذارید به خوبی مخلوط شوند. پس از این مرحله، نوشیدنی را در یخچال قرار دهید، سپس می‌توانید آن را هنگام صبح به صورت ناشتا، به عنوان یکی از نوشیدنی های چربی سوز و لاغر کننده استفاده کنید. 

>> نوشیدنی کرفس و لیمو 

شاید راجب خواص فوق‌العاده کرفس در کاهش وزن شنیده باشید که در واقع یکی از بهترین سبزیجات برای لاغری محسوب می‌شود و به عنوان پاسخی برای سوال برای لاغری شکم چه بخوریم توصیه میشود. لیمو نیز، دارای خاصیت‌هایی مشابه برای بدن است، در واقع لیمو و کرفس، دارای فیبر فراوانی بوده، اما از کربوهیدرات و کالری بسیار کمی برخوردار هستند.

با توجه به این که در این نوشیدنی از لیمو استفاده می‌شود، می‌تواند مانند اسموتی تمشک، دارای طعم نسبتا ترشی باشد.

از نظر طرز مصرف باید گفت؛ برخلاف اسموتی تمشک، می‌توانید آن را هنگام صبح یا حتی میان روز میل کنید. با توجه به فواید فراوان کرفس و لیمو برای بدن انسان، می‌توان آن را یکی از بهترین نوشیدنی های چربی سوز در دنیا دانست. 
برای این که بتوانید یک نوشیدنی کرفس و لیمو برای لاغری داشته باشید، باید خیار، کرفس و لیمو را با یک‌دیگر مخلوط کنید. حال شما یکی از بهترین نوشیدنی‌های چربی سوز قوی را دارید، می‌توانید آن را به طور روزانه و مداوم مصرف کنید. 

>> نوشیدنی کدو سبز

نوشیدنی های چربی سوز

یکی از سبزیجاتی که دارای کالری کمی بوده و اثربخشی زیادی در کاهش وزن دارد، کدو سبز است. این نوشیدنی برخلاف سایر رقبا، از طریق پایین آوردن قند خون، باعث لاغری شده، همچنین دارای خواص زیادی است. 
برای این که بتوانید یکی از انواع نوشیدنی های چربی سوز خانگی را تهیه کنید، می‌توانید از ترکیب کدو سبز، سیب ترش و خیار استفاده کنید. پس از مخلوط تمام این ترکیبات در مخلوط کن، می‌توانید این نوشیدنی پرفایده را پس از ورزش مصرف کنید.

>> لیموناد زنجبیل 

بدون شک لیموناد زنجبیل، یکی از بهترین نوشیدنی های چربی سوز است که نه تنها سبب افزایش سوخت و ساز بدن می‌شود، سرعت زیادی به هضم غذا می‌بخشد.

می‌توان با افزودن مقداری لیمو ترش به زنجبیل، چربی سوزترین نوشیدنی دنیا را به روش خانگی تهیه کرد. لیموناد زنجبیل، در مقایسه با سایر نوشیدنی‌های لاغری، تاثیر بیشتری هنگام ورزش کردن خواهد داشت. البته یکی از دلایلی که برخی افراد از مصرف آن منصرف می‌شوند، طرز تهیه زمان‌بر آن نسبت به سایر نوشیدنی‌ها است. 

برای درست کردن این لیموناد، ابتدا یک زنجبیل کوچک را رنده کرده و در آب داغ دم کنید، پس از دم کشیدن و خنک شدن آب زنجبیل، سه عدد لیمو ترش را داخل دمنوش بچکانید. اگر خواستید، می‌توانید از مقدار بسیار کمی عسل برای شیرین کردن این لیموناد استفاده کنید. راه تشخیص اصالت این ماده را در مقاله " تشخیص عسل طبیعی از تقلبی " بخوانید.

استفاده از نوشیدنی چربی سوز

برای افرادی که قصد لاغر شدن، به خصوص آب کردن شکم و پهلوی خود را دارند، استفاده روزانه از نوشیدنی چربی سوز بهترین گزینه است. شما می‌توانید به جای مصرف میان وعده‌های حجیم یا خوردن غذاهای پر کالری، از انواع نوشیدنی‌ها به منظور کاهش اسیدیته معده و کاهش احساس گرسنگی استفاده کنید.

هنگامی که نوشیدنی مصرفی شما در طی روز، از نوع چربی سوز باشد، پس از گذشت مدتی، پیشرفت زیادی را در روند کاهش چربی خود مشاهده خواهید کرد. هر یک از نوشیدنی‌ های چربی سوز و لاغر کننده، دارای ترکیبات و دستور تهیه متفاوتی هستند، اما در اغلب آن‌ها از انواع میوه‌ها و سبزیجات که خاصیت چربی سوزی دارند، استفاده می‌شود.

افرادی که قصد مصرف نوشیدنی چربی سوز را دارند، باید با انواع مختلف آن، همچنین با روش تهیه هر نوع از این نوشیدنی آشنا شوند. همچنین برخی نکات در مصرف آن‌ وجود دارد، در صورت مصرف اشتباه نوشیدنی های چربی سوز، ممکن است اثربخشی چندان زیادی نداشته باشد.

کد خبر 54651

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =