۰ نفر
۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹
فود پرس- دومین دوره جام صنعت غذا (جام تولید کیفیت سلامت ) با شعار تغذیه سالم و تحرک دو عامل اصلی سلامت جسم و روح به پایان رسید.

به گزارش فود پرس در این دوره از مسابقات که با حضور شش تیم پگاه تهران، رستوران های زنجیره ای بوف، رسانه صنعت غذا، یک و یک، رستوران های زنجیره ای پدر خوب و شرکت فراورده های بسته بندی فراورده ای شیری پگاه به میزبانی شرکت پگاه تهران و توسط باشگاه صنایع غذایی آریا برگزار شد، تیم های یک و یک به مقام قهرمانی، پدرخوب نایب قهرمان و پگاه تهران به مقام سومی رسید و تندیس جام اخلاق نیز به تیم بوف که دارای کمترین کارت زرد بود رسید.

در بازی فینال این مسابقات تیم یک و یک موفق شد پدر خوب حریف پرقدرت خود را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد . گل های بازی فینال را ابتدا محسن نیک سیرت در دقیقه 14 به ثمر رساند و سپس یک و یک با گل های دقیقه 53 حیدری و 60 پویا حسینی موفق به پیروزی در دیدار نهایی رقابت ها شد و به عنوان قهرمان دومین دوره مسابقات نام خود را در تاریخ مسابقات ثبت کرد و تیم پدرخوب نیز به مقام نایب قهرمانی این دوره اکتفا کرد.
در دیدار رده بندی این مسابقات نیز در یک دیدار پربرخورد و جذاب تیم پگاه تهران با نتیجه 3 بر 2 از سد تیم بسته بندی فراورده های شیری پگاه گذشت و به مقام سوم دست یافت. گل های این دیدار را نیز نریمانی و انصاف در دقایق 14 و 16 برای صنایع بسته بندی و احسان طولابی، مصطفی علیخانی و حمیدقدیری در دقایق 25، 40 و 60 برای پگاه تهران به ثمر رساندند.



مراسم اختتامیه مسابقات با حضور میهمانان ویژه از جمله احمد فتح الهی ( شخصیت سال صنعت غذا در سال 92 و رییس هیات مدیره شرکت سبزان)، یزدان پناه مدیرعامل اسبق صنایع شیر ایران، مدیران عامل شرکت های صنایع غذایی برگزار شد و مراسم اهدا جوایز صورت گرفت.

ضمنا علاوه بر جوایزی که از سوی کمیته برگزاری مسابقات به تیمهای اول و دوم اعطا شد، شرکت های سبزدانه هرمزان و صنایع غذایی سحرهمدان و یک و یک هدایایی از محصولات خود را به تیم های برتر ارائه دادند.
شرکت تهران همبرگر ( فراورده های گوشتی مام) نیز حامی تیم رسانه صنعت غذا در این مسابقات بود.

گفتنی است مسابقات فوتبال صنعت غذا هر ساله به مناسبت 4 رویداد روز جهانی غذا، روز جهانی استاندارد، روز ورزش و تربیت بدنی و روز ملی صادرات که همگی در یک هفته واقع شده اند، به همت باشگاه صنایع غذایی آریا برگزار می شود که نخستین و دومین دوره از این مسابقات نیز به میزبانی شرکت پگاه تهران برگزار گردید.


کد خبر 711fbdc33249485f93734347650db7a7

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =