تورها و نمایشگاه ها> اقتصاد غذا  نمایشگاه Propak «پروپک» شامل پنج نمایشگاه مهم بسته بندی و  فرآوری صنایع غذایی در شهر مهم و تجاری شانگهای از تاریخ 15 تا 17 جولای (مصادف با 24 تا 26 تیر) برگزار میشود.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا، نمایشگاه ها برای هر دو طرف آنها (شرکت کنندگان غرفه دار و بازدیدکنندگان) فرصتی مغتنم فراهم می کند تا راحت تر و با صرف هزینه کمتر مادی و زمانی به مقاصد خود برسند و همین نکات مثبت نمایشگاه هاست که حتی از مرزهای جغرافیایی فراتر رفته اند.
حتی در کشور عزیزمان ایران نیز هر ساله ده ها نمایشگاه برگزار می شود و هزاران شرکت خارجی در آن ها به نمایش کالاها و خدمات خود می پردازند و حتی هزاران بازدیدکننده خارجی برای دیدن این نمایشگاه ها وارد کشور می شوند.
اما در برخی صنعت ها کشورمان هنوز فاصله نسبتا زیادی با سطح جهانی دارد که شرکت به عنوان غرفه دار یا بازدیدکننده در نمایشگاه های دیگر کشورها می تواند تا حد بسیاری زیادی در این امر راهگشا باشد به ویژه در شرایط اقتصادی و سیاسی فعلی. در میان کشور چین از بهترین گزینه ها برای این مورد است. چرا که چین در بسیاری موارد از لحاظ سیاسی و اقتصادی همکاری بهتر و نزدیکتری با کشورمان دارد و حتی در مورد خاص تحریم ها کمترین کاهش رابطه ایران با این کشور بوده است.
مرکز اطلاعات جامع چین (چینستان) تنها مرکزی ست که طی چند سال گذشته با اولویت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و نه تجاری در خصوص روابط تجاری میان دو کشور فعالیت میکند. و طبیعتا از مهمترین فعالیت های این مرکز معرفی نمایشگاه های کشور چین است. این مرکز در میان انبوه نمایشگاه های چین (حدود 700 نمایشگاه) تعداد اندک تاثیرگزارتر را با خدمات ویژه مشاوره ای و تجاری به فعالان تجاری کشورمان پیشنهاد میکند.
اما در رابطه با صنعت مهم و استراتژیک صنایع غذایی که خود چندین حوزه مهم را بر میگیرد نمایشگاه های مهمی در چین برگزار می گردند. به غیر از برخی نمایشگاه های جامع و پر مخاطب مثل کانتون فیر که البته در جای خود بسیار کامل و تاثیر گزار نیز هستند، نمایشگاه های تخصصی علاقه مندان بیشتری دارند. چینستان در این مورد خاص بازدید از نمایشگاه Propak «پروپک» شانگهای را به شما پیشنهاد میکند. این نمایشگاه با سابقه در سال جاری (2015) بیست و یکمین دوره خود را برگزار میکند و هر روز شاهد آنیم که مخاطبان بیشتری را به خود جذب میکند.
نمایشگاه Propak «پروپک» در شهر مهم و تجاری شانگهای از تاریخ 15 تا 17 جولای (مصادف با 24 تا 26 تیر) برگزار میشود. نکته جالب در مورد این نمایشگاه این است که در واقع شما با بازدید از این نمایشگاه 5 نمایشگاه بازدید میکنید. 5 نمایشگاه با عناوین زیر
بسته بندی و فرآوری مایعات و نوشیدنی - China BevTek
بسته بندی و فرآوری مواد غذایی - China FoodTek
بسته بندی و فرآوری محصولات لبنی - China DairyTek
بسته بندی و فرآوری محصولات دارویی - China PharmaTek
بسته بندی و فرآوری محصولات آرایشی - China CosmeticTek
هر کدام از عناوین فوق به حدی گسترده اند که در واقع میتوانند که به تنهایی یک نمایشگاه نامیده شوند. و تنوع این بخش ها باعث شده تا به ادعای برگزار کننده این نمایشگاه صنعت بسته بندی و فرآوری را در همه صنعت پوشش دهد. نکته مثبت دیگر در مورد این نمایشگاه های اینست که علاوه در فناوری های بسته بندی و ارائه محصولات در گروه های فوق به فناوری های تولید و پردازش آنها نیز میپردازند. به عنوان مثال در این نمایشگاه علاوه بر ماشین آلات خط تولید برای پرکردن و چاپ بر روی بطری های روغن مایع ماشین آلات مختلف برای تسویه و فرآوری روغن نیز موجود است.
مرکز اطلاعات جامع چین علاوه بر امکان اعزام بازرگانان فعال در این حوزه ها برای بازدید از نمایشگاه امکان اجاره و عقد قرارداد با برگزارکننده نمایشگاه برای شرکت تولیدکنندگان کشورمان در این رویداد را نیز دارد.
در دوره گذشته این نمایشگاه 670 شرکت از 24 شرکت جهان تولیدات خود را نمایش گذاشتند و بیش از 18 هزار بازدید کننده از آن بازدید کردند.
کد خبر 8e5b5c0bb3a547059d5d3a8a533e11ed

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =