مراسم تجليل از خادمان ايثارگران بانك كشاورزي روز سه شنبه نهم تيرماه سال جاري با حضور دكتر مرتضي شهيد زاده رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك كشاورزي، دكتر حيدري مشاور وزير امور اقتصادي و دارايي در امور ايثارگران ، اعضاي هيات مديره، مديران و خادمان ايثارگران بانك كشاورزي در محل ساختمان مركزي اين بانك برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي بانك كشاورزي، دكتر شهيدزاده در اين مراسم گفت: ملت ايران آسايش و آرامش امروز خود را مديون مجاهدت هاي ايثارگران است و فرهنگ حمايت از ايثارگران و خدمت به اين بزرگواران در بانك كشاورزي نهادينه شده است.

وي افزود: فرهنگ شيعه از كربلا به ارث رسيده است و ايثارگران ضامن بقاي اين فرهنگ و پيام آوران رسالت كربلا هستند.

دكتر شهيد زاده در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: تلاش مي كنيم  بانك كشاورزي فضايي مناسب براي نمود استعدادها و تجارب مفيد ايثارگران داشته باشد تا در راه شكوفايي جمهوري اسلامي و رضايت شهدا گام برداريم.

بر اساس اين گزارش دكتر حيدري مشاور وزير امور اقتصادي و دارايي در امور ايثارگران در اين مراسم از خدمات ارزنده دكتر شهيدزاده براي صيانت از خون شهدا و ارزش هاي دفاع مقدس و انقلاب اسلامي قدرداني كرد  و ضمن اظهار خرسندي از حضور در جمع خادمان ايثارگران بانك كشاورزي، فرصت خدمت به خلق را لطف خداوند به خدمتگزاران دانست و تصريح كرد: خدمت به هم نوع در جنگ نظامي يا جهاد اقتصادي، مقدس است و عبادت محسوب مي شود.

وي  افزود: خدمات بانك كشاورزي به مردم و جامعه ايثارگران، حسنه و شايسته قدرداني است .

شايان ذكر است درخاتمه اين مراسم ، مشاور وزير امور اقتصادي و دارايي در امور ايثارگران ، با اهداي لوح سپاس به دكتر شهيدزاده و دوازده نفر از مديران بانك كشاورزي، خدمات شايسته آن ها به عنوان خادمان ايثارگران را ارج نهاد.


کد خبر 99653d35a68f412bb8cc087dddb14853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =