۰ نفر
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
کشاورزی> چند ماه پیش تفاهم نامه برگزاری جایزه ملی کیفیت در بخش کشاورزی فی مابین وزارت جهاد کشاورزی و انجمن مدیریت کیفیت ایران منعقد شد و بر اساس مفاد این تفاهم نامه انجمن مدیریت کیفیت ایران موظف است فرآیند ارزیابی را مطابق با مدل ارزیابی ملی کیفیت ایران در بخش کشاورزی اعم از زراعت، باغبانی، دام و طیور، شیلات، جنگل ها و مراتع، امور اراضی و زیربنایی اجرا و واحدهای برتر در هر حوزه را براساس معیارهای ارزیابی و امتیاز کسب شده معرفی کند.

در این میان به دنبال اجرای مصوبات شورای عالی استاندارد، سمیناری در خصوص تشکیل جایزه ملی کیفیت ایران و همچنین تفاهم نامه منعقده بین انجمن مدیریت کیفیت ایران و وزارت جهاد کشاورزی در زمینه جایزه ملی کیفیت در بخش کشاورزی برگزار می شود.

هدف از برگزاری این سمینار ارتقای نظام مدیریت کیفیت در حوزه کشاورزی کشور و آشنایی مدیران بخش های دولتی و فعالان اقتصادی در این حوزه با مبانی مدل ارزیابی ملی کیفیت ایران است.

این همایش چهارشنبه هفته جاری با حضور مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی و با توجه به برنامه این وزارتخانه جهت درگیر کردن و بهره گیری از نظرات و دیدگاه های کلیه ارکان دولتی، غیردولتی و انجمن های ذیربط در حوزه کشاورزی کشور برگزار می شود.

منبع:ایسنا
کد خبر d2bb11dcbe2143e89cfc95f24c1df697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =