کشاورزی> مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از امکان جذب دوهزار کارشناس عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی با هدف بهبود مدیریت زنجیره عرضه نهاده ها خبر داد.

به گزارش تارنمای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران، «یزدان سیف» در دیدار با «احمد کبیری» رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، گفت: با توجه به برنامه های شرکت برای بهبود مدیریت زنجیره عرضه نهاده های کشاورزی زمینه حضور دو هزار مهندس کشاورزی عضو سازمان وجود دارد.
سیف درباره ظرفیت سازمان نظام مهندسی کشاورزی برای ارائه خدمات مشاوره ای افزود: پاسخگویی به نیاز کشاورزان به عنوان ذینفعان اصلی از مهمترین هدف های زنجیره نهاده کشاورزی است که این امر با انتقال علوم و دانش روز به کشاورزان محقق می شود.
به گفته وی، به منظور بهبود کارکرد زنجیره نهاده کشاورزی باید بخش خصوصی و تشکل های حرفه ای وارد عرصه شوند و در این میان ارتباط پیاپی کارشناسان سازمان با کشاورزان ضروری است.
سیف به راه اندازی باشگاه مشتریان اشاره کرد و گفت: در این باشگاه خدمات مختلف فنی، مالی، مشاوره ای، بازرگانی و اطلاع رسانی به کشاورزان ارائه می شود تا بتوان به بهره گیری مطلوب تر از نهاده ها دست یافت.
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی سه عامل را در موفقیت زنجیره تامین نهاده مهم دانست و افزود: ارتباط پیاپی با کشاورز، استمرار در نوآوری و خلق ارزش افزوده برای کشاورز عوامل کلیدی دستیابی به این موفقیت به شمار می رود.

** سازمان نظام مهندسی کشاورزی بیش از 14 هزار عضو دارد
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی نیز در این دیدار گفت: اکنون نزدیک به دو هزار شرکت خدمات فنی مهندسی فعال در سراسر کشور با 14 هزار و 500 نفر کارشناس عضو سازمان مشغول ارائه خدمت به بخش کشاورزی است.
کبیری افزود: سازمان آمادگی دارد هرگونه همکاری لازم را با شرکت خدمات حمایتی کشاورزی داشته باشد تا ضریب نفوذ دانش در بخش کشاورزی را افزایش دهد.
به گزارش ایرنا، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی سالیانه بخش زیادی از نهاده های کشاورزی مانند بذر، سمم و کود شیمیایی را تامین می کند و در اختیار بهره برداران قرار می دهد.


کد خبر e6c06988b7834159a1db09aab4d57a98

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =