کشاورزی> رضا لیاقت ورز رئیس اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی در نشست با مدیران مسئول نشریات تخصصی بخش کشاورزی، جزئیات برگزاری موفقیت آمیز شصت و ششمین اجلاس کمیته اجرایی اتحادیه آپراکا و همایش بین المللی توانمندسازی بانوان و توسعه پایدار در آسیا و اقیانوسیه را تشریح کرد .

 به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در این نشست که روز یکشنبه 26مهرماه در محل بانک کشاورزی برگزار شد،  رضا لیاقت ورز ضمن ارائه گزارش جامعی از اقدامات انجام شده در قبل ، حین و بعد از اجرای این رویداد بین المللی یکی از مهمترین دستاوردهای اجلاس را نشان دادن نمای واقعی از ایران به مهمانان خارجی در فضای حساس دوران پساتحریم عنوان کرد .

 رئیس اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی با تاکید بر استفاده از ظرفیت ها و توان همکاران و همچنین استفاده از منابع و امکانات داخلی بانک گفت : برگزاری موفق این اجلاس نشان از توانمندی های سرمایه انسانی بانک دارد .

وی برگزاری این نشست را فرصتی مغتنم برای تبادل اطلاعات و افزایش ارتباط و همکاری های اقتصادی با بانک های تخصصی حوزه آسیا و اقیانوسیه دانست .

لیاقت ورز در ادامه با اشاره به برنامه های جانبی این اجلاس، رونمایی از تمبر و تندیس ویژه اجلاس ، برگزاری یک دوره مسابقات فوتبال با عنوان جام دوستی ملت ها، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی زنان روستایی و نقاشی معاصر و نسل نو ، بازدید از طرح های مشارکتی بانک کشاورزی در استان مازندران و اجرای برنامه های موسیقی و فرهنگی را از دیگر برنامه های اجرا شده در زمان برگزاری اجلاس برشمرد .

 وی در پایان با توجه به نتایج نظر سنجی  به عمل آمده ، رضایتمندی اغلب شرکت کنندگان به ویژه مهمانان خارجی را افتخاری برای بانک کشاورزی دانست .

 براساس این گزارش شصت و ششمین اجلاس کمیته اجرایی اتحادیه آپراکا و همایش بین‌المللی توانمندسازی بانوان و توسعه پایدار در آسیا و اقیانوسیه، 15 تا 18 مهرماه در محل مرکزآموزشی بانک کشاورزی در بابلسر برگزار شد .
کد خبر ec5867862e4749d596d50eafb82250e4

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =